חנות מוצרי טבע ובריאות של חגית

שמן מנוקה Manuke Doterra רול און

שמן מנוקה באריזת רול און

210

כמות מוצר כולל יחידות מידה: 10 מ"ל

שמן מנוקה נערץ על ידי העם המאורי בשל תכונותיו הממריצות הרבות. שמן מנוקה שימש במשך מאות שנים בניו זילנד. שמן Manuka מניו זילנד של חברת doTERRA הוא זיקוק קיטור טהור של תרכובות ארומטיות חזקות המצויות בפרחים, בעלים ובגבעולים של עץ מנוקה. רול און Manuka של doTERRA הופך במהירות לשמן אתרי מעולה והוא אחת התוספות המגוונות ביותר למשפחת הארומתרפיה. זאת תודות ליתרונות הבריאותיים המדהימים שלו. שמן Manuka הוא אנטי דלקתי חזק. הוא גם משפר מראה עור צלול ותכונותיו המרגיעות מאפשרות הקלה במצבי  חרדה ומתח.

עדיין מתלבטים?

בואו להתכתב עם מומחה בווטסאפ שיתאים לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

קטגוריה תגית

שמן מנוקה Manuke  Doterra  רול און

שמן מנוקה נערץ על ידי העם המאורי בשל תכונותיו הממריצות הרבות. שמן מנוקה שימש במשך מאות שנים בניו זילנד. שמן Manuka מניו זילנד של חברת doTERRA הוא זיקוק קיטור טהור של תרכובות ארומטיות חזקות המצויות בפרחים, בעלים ובגבעולים של עץ מנוקה.

רול און Manuka של doTERRA הופך במהירות לשמן אתרי מעולה והוא אחת התוספות המגוונות ביותר למשפחת הארומתרפיה. שמן זה נערץ בניו זילנד בשל היתרונות הבריאותיים המדהימים שלו. שמן Manuka הוא אנטי דלקתי חזק. הוא גם משפר מראה עור צלול ותכונותיו המרגיעות מאפשרות הקלה במצבי  חרדה ומתח.

שמן מנוקה

לשמן מנוקה יש ניחוח עשיר, מתובל ועשבוני שיכול לעזור לקדם תחושות של רגיעה. מומלץ להשתמש בשמן אתרי מנוקה כדי לעזור למקד ולרכז אנרגיות כהכנה לתהליכים נפשיים או רוחניים. שמן אתרי מנוקה ניתן גם לפזר ליצירת ארומה מרעננת. כאשר שמן אתרי זה מיושם באופן מקומי, הוא משפר את מראה העור ותורם למראה חלק ובריא.

במשך מאות שנים השתמשו המאורים בניו זילנד בשמן מאנוקה לטיפול בקשקשים ועקיצות בעור. וכן כחומר חיטוי. המשמעות היא שהוא מקדם צמיחת תאים חדשים ומאפשר לסייע בריפוי של פצעים, הוא עשוי לעזור להחלקת צלקות וכתמים כאשר הוא מיושם באופן מקומי, השמן המתוק והעשבוני הזה יכול לקדם עור חלק ובריא. הוסיפו אותו לשמפו, קרם הפנים וקרם הלחות לגוף.

תכונות עיקריות

  • תורם לבריאות ולמראה עור חלק ובריא.
  • מחטא יעיל.
  • יוצר אווירה מרגיעה ותחושת נינוחות
  • ארומה מרעננת.

מרכיבים

Leptospermone scoparium  שמן אתרי מנוקה מניו זילנד,

שמן קוקוס

לימונן

שימוש

מריחה חיצונית רול און על העור, לבישום של העור,

Print Friendly, PDF & Email
שתף

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שמן מנוקה Manuke Doterra רול און”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצאנו

לחופשה

עד לתאריך 03/05

עד אז תוכלו להזמין כרגיל, אך ההזמנות יסופקו רק לאחר תאריך זה.
תודה על ההבנה

שנדבר? דילוג לתוכן