חנות מוצרי טבע ובריאות של חגית

לא ניתן להוסיף את "קמומיל" לסל הקניות - המוצר אזל מהמלאי.

תה ירוק

תה ירוק נוגד חמצון

28

כמות מוצר כולל יחידות מידה: 100 גרם

תה ירוק ידוע כמשפר את חילוף החומרים בגוף ומסייע לירידה במשקל, תה ירוק מכיל נוגדי חמצון עוצמתיים אשר שומרים עלינו מפני מחלות רבות ומאטים תהליכי הזדקנות. פתגם סיני עתיק אומר "עדיף לא לאכול שלושה ימים מאשר לא לשתות תה ירוק יום אחד".

כשר בהשגחת בד"צ בית יוסף

עדיין מתלבטים?

בואו להתכתב עם מומחה בווטסאפ שיתאים לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

.תה ירוק

תה ירוק איכותי מכיל את העלים הצעירים של הצמח קמליה סינסיס Camellia Sinensis

תועלת בריאותית

תה ירוק ידוע כמשפר את חילוף החומרים בגוף ומסייע לירידה במשקל, מחקר שפורסם Int' Journal of Cancer  משנת 2001 פורסם שצריכת תה ירוק קשורה לירידה של 50% בסיכוי לחלות בסרטן הקיבה וגסטריטיס. הוא מסייע בניקוי רעלנים מהגוף, מחקרים מצאו כי עלי התה מכילים פוליפנולים מסוג EGCG. אלו הם נוגדי חמצון עוצמתיים והם בעלי פוטנציאל נוגד התפתחות תאים ממאירים. כמו כן ידועה החליטה בתורת צמחים כמונעת היווצרות תאים ממאירים הנובעים מעישון. בחליטת העלים מצוי חומר בשם Epigallocatechingallate אשר נקשר לחלבון  Hsp90 ומונע את פעילותו בתהליכים ממאירים. חליטה מעלי המצח היא מקור איכותי של נוגדי חמצון פעילים בגוף. מסייע במניעת פגיעה בתאים כתוצאה מזיהום אוויר ותהליכי הזדקנות.. נוגדי חמצון (אנטי אוקסידנטים) שבחליטה מסייעים בהקטנת הסיכון לחלות במחלות לב ע"י הקטנת חמצון הכולסטרול "הרע"LDL. פוליפנולים המצויים בחליטה מסייעים בהגברת תפקוד מערכת החיסון ועזרה בהתמודדות עם מחלות רבות ומשפרים תהליכי עיכול, מגבירים תחושת חיוניות ורעננות של הגוף. מחקר שנערך באוניברסיטת שפילד באנגליה מצא כי בתה הירוק ישנם שני מרכיבים:

  • אפי-גאלוקאצין גאלאט – Epigallocatechin gallate
  • אפי-קאטצין גאלאט  – Epigallocatechin-3-gallate

מרכיבים אלו עוזרים במניעת דלקת מפרקים ניוונית ארטריטיס ע"י חסימת האנזים שהורס את הסחוס. חליטת הצמח הינה אנטי דלקתי ומסייע בהחלמה ממחלות קשות והינו אנטי אלרגני.
מחקרים רבים הראו קשר בין צריכת התה הירוק לבין מיעוט מקרי סרטן באוכלוסייה. שימוש בחליטה מעכבת פעילות של אנזימים המחוללים תהליכי אובדן זיכרון.
מחקר שנערך בהודו העלה שחומרים פיטו-כימיקלים שנמצאים בתה הירוק מונעים מתאים סרטניים לפלוש לרקמות אחרות. פתגם סיני עתיק אומר "עדיף לא לאכול שלושה ימים מאשר לא לשתות תה ירוק יום אחד". חליטת עלי צמח זה מבית הצמחים של חגית נבחר בתשומת לב מתוך מבחר עלי תה אשר נקטפו במיטבם בעודם צעירים ועברו תהליכי ייבוש טבעיים אשר משמרים אתת התכונות האיכותיות המצויים בעלים אלו בצורתם המיטבית והמועילהביותר.

אודות תה ירוק

צמח ירוק עד המתנשא לגובה של עד 20 מטרים, כאשר הצמח מגודל לצורך קטיף, שומרים על גובה של עד 2 מטר. זאת כדי לשמור על איכות העלים והיכולת לקטוף אותם. הצמח קמליה סינסיס שממנו קוטפים את עלי התה הירוקים גדל בעיקר בדרום מזרח אסיה. ישנם סוגים שונים של חליטות המופקות מצמח קמליה סינסיס, והידועים שבהם הם, תה ירוק, תה אולונג ותה שחור. ההבדלים בין סוגי התה הם בצורת העיבוד השונה שלהם.סוג זה של עלי תה הוא היחיד שאיננו עובר חמצון בתהליך העיבוד הטבעי שלו. סוג זה  נפוץ בסין וביפן ובשנים האחרונות הפך לנפוץ גם במערב, זאת תודות לטעמו המיוחד ולתועלת הבריאותית הרבה.

תה ירוק, עוד מוצר איכות מבית הצמחים של חגית. בית טבע המעניק טעם לבריאות

כשרות: בהשגחת בד"צ בית יוסף

לצפייה במאמר העוסק בתועלות הבריאותיות של התה הירוק כאן

 

 

Print Friendly, PDF & Email
שתף

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “תה ירוק”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצאנו

לחופשה

עד לתאריך 03/05

עד אז תוכלו להזמין כרגיל, אך ההזמנות יסופקו רק לאחר תאריך זה.
תודה על ההבנה

שנדבר? דילוג לתוכן