חנות מוצרי טבע ובריאות של חגית

לא ניתן לרכוש מוצר זה.

מלח צמחים

מלח צמחים ללא נתרן

20

כמות מוצר כולל יחידות מידה: 100 גרם

מלח צמחים הינה תערובת איכותית של צמחי תבלין  ללא נתרן הנוטים לטעם המלוח. מלח צמחים מיועד לאנשים הרוצים להשתמש בתבלינים טבעיים. מלח צמחים מהווה תחליף מעולה לאנשים הנמנעים מטעמי בריאות משימוש במלח או מוצרים המכילים נתרן.

עדיין מתלבטים?

בואו להתכתב עם מומחה בווטסאפ שיתאים לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מלח צמחים

מלח צמחים הינה תערובת צמחי תבלין הנוטים לטעם מלוח התערובת. איננה מכילה מלח.

מלח צמחים הינה תערובת איכותית של צמחי תבלין הנוטים לטעם המלוח. מלח צמחים מיועד לאנשים הרוצים להשתמש בתבלינים טבעיים

מהווה תחליף מעולה לאנשים הנמנעים מטעמי בריאות משימוש במלח או מוצרים המכילים נתרן.

מכיל תערובת צמחי תיבול בעלי טעמים וניחוחות אשר יוצרים תיבול ארומטי איכותי ובריא.

מהווה תחליף איכותי וטעים לאבקות מרק, מלח הצמחים מעולה כתוספת תיבול לתבשילים, מרקים, פשטידות וסלטים.

מכיל את המרכיבים הבריאים של צמחי התבלין ובכך הופך השימוש במלח הצמחים לתוספת טעימה ובריאה.

מלח הצמחים יחולל שינוי משמעותי טעים ובעיקר בריא בכל הקשור לתיבול תבשילים, סלטים, מאפים וכתיבול לקישוט. תערובת צמחי תבלין זו הינה המלך של התיבול בכל מטבח אנין טעם המביא בחשבון את הבריאות במיטבה יחד עם טעם עילאי ואנין טעם.

  • אינו מכיל חומרי טעם מלאכותיים
  • תערובת הצמחים אינה מכילה חומרי ריח מלאכותיים
  • תערובת צמחי התבלין אינה מכילה תוספות כימיות
  • אריזת מלחייה אטומה ונוחה לשימוש, מוצר איכות מבית הצמחים של חגית.

המלצות תזונתיות עדכניות ממליצות להפחית באופן דרסטי את כמויות המלח שבמזון על מנת להפחית את הסיכונים הבריאותיים הנובעים מעודף צריכת מלח.
לאנשים רבים קשה לשנות הרגלים וטעמים במזון והפחתה בכמות המלח היא בעייתית עבורם. מוצר זה מבית הצמחים של חגית הוא הפתרון המומלץ בכל מקום ולכל מזון.

מלח צמחים מכיל

אורגנו, בצל, מיורן, שום, סלרי, תרד, פפריקה מתוקה, סומאק, זעתר, פפריקה, גרגר נחלים, כרשה, רוזמרין,

בתזונה שלנו מכילים צמחים רבים נתרן טבעי כך שאין צורך בהוספת מלח שהוא למעשה נתרן מבודד. הוספת תערובת של מלח צמחים מעניקה למזון תוספת תיבול הנוטה לטעמים מלוחים מבלי להוסיף למזון עודפי נתרן שאינם מועילים לבריאות.

מוצר זה מומלץ לשימוש על ידי חגית שחף, מומחית מדופלמת ל רפואה סינית ולייעוץ תזונתי. לצפייה במתכונים המציעים שימוש במוצר זה היכנסו לספר הבישול שלי

מלח הצמחים טעים ואיכותי באריזת מלחייה אטומה ונוחה לשימוש עוד מוצר איכות מבית הצמחים של חגית, בית טבע המעניק טעם לבריאות.

כשרות

 

הפחתת צריכת מלח

מדינות רבות ובהן גם ישראל השכילו להבין כי הורדת צריכת המלח במזון היא בעלת ערך בריאותי משמעותי עבורן. ברור לכל, כי מלח משפר את טעמו של המזון. השימוש במלח החל כשיטת שימור של מזונות כאשר לא היה קירור זמין ושיטות שימור אחרות. בהמשך הדרך שימש המלח כמשפר טעם וכמעורר תאבון. היום השימוש במלח נרחב יתר על המידה, ואנו אוכלים פי 2 -3 ויותר מהצריכה היומית המומלצת.

מחקרים רבים מראים כי המלח הנאכל בכמות גדולה מזיק. הפחתה קלה בצריכת המלח יכולה להביא לירידה משמעותית בשיעור אירועי הלב וכלי הדם. באמור משפיע גם על הוצאות הרפואיות. על כן צריכה להיות יעד מבחינת בריאות הציבור. הגבלת צריכת המלח לכ-3 גרם ביום (1,200 מ"ג נתרן ליום). בהשוואה לצריכה הנוכחית הממוצעת העומדת על 10.4 גרם ליום בגברים ו- 7.3 גרם ליום בנשים. צפויה להפחית את ההיארעות השנתית של מחלת לב כלילית ב- 60 עד 120 אלף מקרים. שבץ ב- 32-66 אלף מקרים. אוטם לבבי ב- 54-99 אלף מקרים. תמותה מכלל הסיבות ב- 44,092 אלף מקרים.

מדיניות בעולם לגבי צריכת מלח

מדינות רבות חברו יחד ליוזמה משותפת הנקראת World Action on Salt and Health (WASH) שהוקמה בשנת 2005 שמטרתה להפחית את כמות המלח במזונות השונים המעובדים ואת הוספת המלח לבישול ולשולחן. חברים ביוזמה 83 מדינות וגופים רפואיים שונים בעיקר בתחום יתר לחץ דם ומחלות כליה.
חגית שחף ובית הצמחים של חגית מצאו לנכון לקחת חלק ביוזמה שמטרתה להפחית את צריכת כמויות המלח ולצורך זה פותח מוצר זה המכיל תערובת צמחי תבלין הנוטים לטעם המלוח אך אינם מכילים כלל מלח.

Print Friendly, PDF & Email
שתף

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מלח צמחים”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצאנו

לחופשה

עד לתאריך 03/05

עד אז תוכלו להזמין כרגיל, אך ההזמנות יסופקו רק לאחר תאריך זה.
תודה על ההבנה

שנדבר? דילוג לתוכן