חנות מוצרי טבע ובריאות של חגית

מיקוד פלוס

לטיפול בהפרעות קשב וריכוז

180

כמות מוצר כולל יחידות מידה: 60 כמוסות

מיקוד פלוס הוא תוסף תזונה בכמוסות הנותן מענה לילדים ומבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז ולשיפור תפקודי מוח.

תוסף התזונה מיקוד פלוס מספק את הצרכים התזונתיים הנדרשים לשיפור הביצועים הקוגניטיביים. לאחר שנים של מחקר ופיתוח, נמצאו המרכיבים אשר משפיעים באופן רחב על מגוון סימפטומים מהם סובלים אנשים מהפרעות קשב וריכוז ובעיות זיכרון מיקוד פלוס מורכב מתמציות מרוכזות ועוצמתיות, מצמחים טבעיים בלבד. התוסף משפר את הביצועים הקוגניטיביים, יכולת העמידה בלחצים, מצב הרוח, משפר את תהליכי התפתחות החשיבה והזיכרון.
מרכיבי הפורמולה נבדקו והוכחו מחקרית כבעלי השפעה חיובית ויעילות בילדים ומבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז ADD וכן ADHD בשילוב עם תוסף תזונה צ'י שן.

 

עדיין מתלבטים?

בואו להתכתב עם מומחה בווטסאפ שיתאים לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מיקוד פלוס

מיקוד פלוס הוא תוסף תזונה בכמוסות הנותן מענה לילדים ומבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז ולשיפור תפקודי מוח.

תוסף התזונה מיקוד פלוס מספק את הצרכים התזונתיים הנדרשים לשיפור הביצועים הקוגניטיביים. לאחר שנים של מחקר ופיתוח, נמצאו המרכיבים אשר משפיעים באופן רחב על מגוון סימפטומים מהם סובלים אנשים מהפרעות קשב וריכוז ובעיות זיכרון

מיקוד פלוס מורכב מתמציות מרוכזות ועוצמתיות, מצמחים טבעיים בלבד. התוסף משפר את הביצועים הקוגניטיביים, יכולת העמידה בלחצים, מצב הרוח, משפר את תהליכי התפתחות החשיבה והזיכרון.

מרכיבי הפורמולה נבדקו והוכחו מחקרית כבעלי השפעה חיובית ויעילות בילדים ומבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז ADD וכן ADHD בשילוב עם תוסף תזונה צ'י שן דאו.

היתרונות של מיקוד פלוס

תוסף התזונה מיקוד פלוס נותן מענה ייחודי, יעיל ומהיר לילדים ומבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז. התוסף משפר ביצועים קוגניטיביים, מטפל בהפרעות מוחיות ותהליכים ניווניים ומרכיביו נבדקו והוכחו מחקרית כיעילים ובעלי השפעה.

רכיבי הפורמולה מיוצרים מתמציות מרוכזות ועוצמתיות בתוספת ויטמינים וחומצות אמינו. כל מרכיב נבחר בקפידה כדי להעניק:

  • הקלה על הפרעות קשב וריכוז והפרעות קוגניטיביות
  • חיזוק זיכרון טווח קצר וטווח ארוך ושיפור יכולת הלמידה
  • הקלה בבעיות שינה ושיפור הישגים בתחום הספורט
  • הקלה בהתמודדות במצבי דיכאון ותשישות נפשית ומנטלית
  • צמצום תהליכים ניווניים במוח באוכלוסיות מזדקנות לרבות דמנציה ופרקינסון
  • ללא תופעות לוואי, מתאים לשימוש גם בחופשות

מכיל פוספטידיל סרין – תוסף התזונה היחיד המוכר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי, FDA, כמסייע ומשפר את תפקודי המוח

אופן השימוש: יש ליטול כמוסה עד שניים ביום עם שתייה

מרכיבים פעילים

מיקוד פלוס

 

מיקוד פלוס הוא התוסף היחיד מסוגו אשר מכיל 15 מרכיבים שכל אחד מהם הוכח כתורם ומשפר את תפקודי המוח.

 

 

פוספטידיל סרין

 

פוספטידיל סרין – Phosphtidyl Serine

תוסף התזונה היחיד המאושר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי כמשפר תפקודי המוח. בארץ ובעולם נערכו מחקרים קליניים שמצאו כי פוספטידיל סרין                           תורם לזיכרון. משפר את יכולת הלמידה וצלילות המחשבה. מחזק ומגביר את התקשורת בין תאי המוח, יכולת מעבר החומרים דרך הממברנות ומעודד ייצור                             דופמין במוח.

פטרית גנודרמה

 

פטריית גנודרמה – 'Ganoderma Lucidium EX

מחזקת את התפקוד הפיזיולוגי, מעניקה אנרגיה, חוסן גופני ומסייעת בריפוי מחלות על רקע חולשה. פטריית גנודרמה מכילה פוליסכרידים המגבירים את יכולת הגוף                  להסתגל לשינויים סביבתיים ולהתמודד עם גירויים מסביב. כל זאת תוך שמירה על איזון פנימי גם במצבי לחץ ושחיקה פיזית ונפשית.

פטריית קורדיספס – Cordyceps Synesis EX

פטריית קורדיספס היא מהפטריות המרפא העוצמתיות והיקרות ביותר. עולם הרפואה למד להעריך את פטריית הקורדיספס ואת יכולות הריפוי וחיזוק מערכת      החיסון. מחזקת תפקודים נפשיים ותפקודי מוח. מקורה בהרי ההימלאיה ומשמשת ספורטאים מקצועיים לשיפור הישגים גופניים. פטריית קורדיספס מספקת                             אנרגיה, מעלה את המרץ ותומכת במצבי  חולשה.

ל-טירוזין L-Tyrosine

ל-טירוזין מעולה לשיפור תפקודי מוח. הוא חומר מוצא של הנוירוטרנסמיטר (מוליכים עצביים)  דופמין, המשפר את מצב הרוח ומסייע בטיפול בחרדות ומצבים          נפשיים ירודים. ל- טירוזין מומר גם לאדרנלין ונוראדרנלין, המשפרים את הערנות המנטלית. הוא מסייע לגוף להסתגל למצבי מתח ולהתמודד עמם. הוא יוצר                               הורמונים מווסתי מתח. משפר את יכולת העמידה בלחצים, מתח נפשי. משפר מצב רוח ומעודד את הפרשת הורמון הגדילה.

כולין ברביטורט Coline Bitartarate

משפר תהליכי למידה, התפתחות וכישורי חשיבה. מגן על הכבד מהצטברות שומנים, חיוני לאיזון מערכת העצבים המרכזית, משפר את יכולת הזיכרון של הטווח  הקצר והטווח הארוך. יש לו חשיבות רבה לתפקוד תקין של מערכת העצבים משום שהוא חומר המוצא אצטילכולין שהוא חומר מפתח לתפקוד תקין של מערכת                         העצבים. משפר את מצב הרוח ומגביר אנרגיה המנטלית. כולין נדרש כדי לשמור על ערנות ובהירות מחשבה. מסייע בשיפור הזיכרון. תורם להתפתחות תאי מוח                       חדשים. ומשפר את היכולת של המוח לתקן קרום תאים פגום.

 בקופה מינורי 'Bacopa Monnieri EX

בקופה מינורי הוא צמח מרפא ייחודי אשר נעשה בו שימוש של יותר מ- 3000 שנים ברפואה ההודית שם הבחינו כי הצמח מסייע לייעל את איכויות הקשב והריכוז, לתרום לרוגע, שלווה וחדות מחשבה אשר תורמים לזיכרון חזק יותר. כיום מחקרים רבים מאמתים כי צמח הבקופה הוא אכן מיוחד במינו. הוא עשיר בשפע                               תרכובות עוצמתיות ואיכותיות לשיפור המצב הבריאותי והנפשי ולחיזוק מערכת העצבים. משפר את יכולת הריכוז, זיכרון לקוי, חולשה במערכת העצבים. תומך                         במצבים של מחלות ניווניות של המוח.

 אצטיל ל ציסטאין Aceytyl L-Ccarnitine

נוגד חמצון המעלה את האנרגיה, משפר את כושר הלמידה והזיכרון. מסייע ומועיל במצבים של מחלות ניווניות כולל דמנציה ואלצהיימר. הופך שומן לאנרגיה ובכך משפר את ניצול האנרגיה בגוף. חודר את ממברנות המוח ומיטיב עם מערכת העצבים המרכזית. החומצה מעניקה אנרגיה למוח, משפרת את מצב הרוח, מאטה                     את קצב ההזדקנות ומחזקת את ההגנה מול זיהומים ובעיות חיסוניות.

ג'ינקו בילובה  'Ginke Bilobo EX 

תכונתו העיקרית של ג'ינקו בילובה היא שיפור בזרימת הדם, גם בכלי דם דקים ועדינים. לכן ג'ינקו בילובה מסייע באספקת חמצן ללב ולמוח, לא רק לחלקים הבריאים אלה גם לחלקים פגועים של המוח, בכך ג'ינקו בילובה עוזר בשיקום הזיכרון והבהירות השכלית. ג'ינקו בילובה מאט את התקדמות מחלת האלצהיימר.
במחקר שנעשה באוניברסיטת רומא ופורסם בחודש ספטמבר 2006 בירחון האירופאי לניורולוגיה ((European journal of neurology נקבע, כי יעילות השימוש                      בעלי ג'ינקו בילובה שווה ביעילותו עבור חולי אלצהיימר באותה מידת השפעה של טיפולים אחרים. ג'ינקו בילובה תורם לשיפור זרימת דם בכלי הדם העדינים                              ביותר בגוף ובעיקר במוח.

 ל- גלוטמין L – Glutamine

ל- גלוטמין היא חומצת אמינו בעלת חשיבות עליונה לבריאות האדם. היא משתתפת ביותר תהליכים מטאבוליים מכל חומצת אמינו אחרת. היא ממלאת תפקיד מרכזי וחשוב במוח. הוא עובר את מחסום דם – מוח ומשמש בתור מקור אנרגיה למוח. ל- גלוטמין לסייע להחזרת הזיכרון והריכוז. חשובה מאוד לתפקוד המוח                         ופועלת כמעביר בין עצבי שהוא כלי מפתח לתפקודי מוח. מעניק יציבות נפשית ומשפר את מצב הרוח. יעיל להעלאת האנרגיה בקרב ספורטאים הפועלים                                 בעצימות גבוהה.

 ג'ינסנג קוריאני Panax Ginseng EX

ג'ינסנג קוריאני נחשב לצמח מרפא יקר ואיכותי. משפר את יכולת הגוף להתמודד עם מצבי מתח ולחץ במצב היומיומי ומונע נזקים הנגרמים ממצבים אלו בטווח האורך משפר ומאיץ קצב חילוף חומרים ומעלה רמות אנרגיה, משפר את יכולת הגוף לחמצן את כל תאי הגוף ביעילות גבוהה יותר. כתוצאה משיפור מערכות גוף                       רבות משתפרת גם היכולת לחשיבה ממוקדת. ג'ינסנג קוריאני הוא היעיל ביותר מבין סוגי הג'ינסנג ומכיל את מירב המרכיבים הפעילים לשיפור הבריאות. זאת על                       פי ממצאי מחקרים עדכניים. מיצוי ג'ינסנג קוריאני מחזק ומעלה את רמות האנרגיה, משפר מצבי תשישות וחולשה. יעיל לשיפור הבריאות הנפשית והגופנית זכה                       ובצדק לשמות רבים כמו מרפא כל, מלך התרופות

מיצוי כורכומין Curcuma Longa EX'

מיצוי כורכומין לשיפור מצב הרוח והחיסוניות. בעבודה שפורסמה ע"י אוניברסיטת לוס אנג'לס פורסם, כי כורכומין הוא בעל יכולת השפעה בהתפתחות ו   מניעה של מחלת אלצהיימר. החוקרים מצאו כי הודות למבנה מיוחד, הוא מצליח לעבור את מחסום דם-מוח ומאט תהליכים ניווניים במוח ומשפר יכולות קשב וריכוז

דמיאנה 'Turnera Diffusa EX
בעל השפעה חיובית על הנפש, משחרר חסמים נפשיים ומשפר מצב רוח. דמיאנה משפרת מצב נפשי ירוד ועוזרת לשחרור חסמים רגשיים.לדמיאנה ישנן השפעות נוגדות דיכאון, השימוש מומלץ לאנשים הסובלים מחרדות, בעיות רגשיות וחסמים רגשיים, מחזק את ה מערכת העצבית, מקל על מצבי מתח וחרדה                           ומצבי דיכאון קל, אפיסת כוחות, עייפות, ירידה ביכולת קוגניטיבית. שימוש בצמח דמיאנה מסייע לבעיות עיכול הקשורות ללחץ נפש

 ויטמין 12B Vitamin

אחראי על התפקודים הקריטיים והחשובים בגוף כולל תפקודו התקין של המוח ושל מערכת העצבים. מחסור בוויטמין 12B עלול להוביל לעייפות, הפרעות זיכרון, מחלות מעיים, לב וכלי דם. לתמיכה בהתפתחות ובתפקוד של מערכת העצבים ולשמירה על בריאות הלב.

 חומצה פולית Folic Acid

חומצה פולית, חיונית להתפתחות ותפקוד תקין של מערכת העצבים המרכזית. ויטמין B9,  חומצה פולית, הוא ויטמין מפתח לתמיכה בבריאות המוח והנוירולוגיה, בתפקוד מיטבי של מוליכים עצביים ובבריאות פסיכולוגית מאוזנת. הוא  עוזר לניקוי רעלים ברמה של כל תאי הגוף.

ביוטין Biotin

חיוני לתפקודי גוף רבים ובכלל זה לחילוף חומרים יעיל, איזון מערכת העצבים ותפקודי המוח. ביוטין מסייע בתפקוד תקין של מערכת העצבים. ביוטין מסייע ביצירת אנרגיה איכותית ולכן עוזר להתגבר על מצבי עייפות כרוניים. יטמין B7, הידוע בשם ביוטין, מווסת את אותות התאים לתקשורת מהירה ויעילה בכל הגוף. במוח, זה                     חיוני לאיתות תאי באמצעות נוירו-טרנסמיטורים (מוליכים עצביים).

.

 

          הבטיחו כבר היום שהמחר יחייך               קשב 2        קשב 1

מחקרים

  • בעולם ובארץ נערכו מחקרים קליניים אודות פוספטידיל סרין. רשות התרופות והמזון האמריקאית FDA אישרה לפרסם כי השימוש בפוספטידיל סרין עשוי להפחית סיכונים לדמנציה באוכלוסיות מזדקנות ואף קבעה שהמוצר בטוח לשימוש וקיבל את אישור G.R.A.S לבטיחות המוצר.
  • נעשו מחקרים אשר מצאו כי פוספטידיל סרין תורם לחיזוק הזיכרון, משפר את היכולת וכושר הלימוד וכן את צלילות המחשבה. המחקרים אף ממליצים ליטול פוספטידיל סרין על מנת למנוע דמנציה
  • מחקרים מצאו כי פוספטידיל סרין מחזק ומגביר את התקשורת בין תאי המוח וזאת על ידי ריבוי של נקודות קשירה על פני מעטפת התא, משפר ומגביר את יכולת מעבר חומרים דרך ממברנות תאים ומעודד את תאי המוח ליצור דופמין
  • מחקרים שנעשו באוניברסיטת תל אביב מצאו כי שימוש בתוסף תזונה פוספטידיל סרין יעיל למניעה של מחלת פרקינסון ומחלות ניווניות נוספות של המוח ושל מערכת העצבים. כמו כן מצא המחקר כי השימוש התוסף תזונה פוספטידיל סרין אף מצמצם נזקים של אותן מחלות ניווניות.
  • החוקרים פרופ' גיל אסט ודר' רון בוכנר גילו שפוספטידיל סרין משפר את תפקודם של גנים המעורבים במחלות ניווניות כמו דיסאוטונומיה משפחתית ופרקינסון. הם בדקו את השפעתו של פוספטידיל סרין על הגן שמעורב בדיסאוטונומיה משפחתית, מחלה גנטית הגורמת למגוון רחב של תסמינים. המחקר הראה כי לתוסף תזונה פוספטידיל סרין, יש פוטנציאל רחב יותר, והוא עשוי להיות יעיל גם נגד מחלות אחרות הקשורות בהתנוונות תאי עצב ובמערכת העצבים, כגון, פרקינסון.
  • החוקרים בדקו את השפעת פוספטידיל סרין על גנים נוספים, בעיקר באזור המוח הגדול. הם גילו שגנים הידועים כמעורבים במחלת פרקינסון הגיבו בצורה חזקה במיוחד, ורמת הביטוי שלהם במוח ירדה באופן משמעותי. הממצאים מעודדים את החוקרים ומאפשרים להסיק כי לתוסף תזונה פוספטידיל סרין עשויה להיות השפעה מיטיבה על מחלות נוירו-דגנרטיביות.

איכות המוצר מיקוד פלוס

חגית שחף ובית הצמחים של חגית פיתחו שיטת ייצור ייחודית של פורמולת מיקוד פלוס ME COULD PLUS בכמוסות המבטיחה מקסימום יעילות ופעילות הפורמולה האיכותית ביותר הקיימת לחיזוק ושיפור תפקודי מוח

ME COULD PLUS מיקוד פלוס היא פורמולת צמחים העומדת בתקנים מחמירים הבאים:

 

 

 

אינו מכיל רכיבים מהחי ומתאים לצמחונים וטבעונים

 

G.R.A.S – תקן בטיחות לשימוש במוצר המחייב לעשות שימוש אך ורק במרכיבים שהוכחו כבטוחים לשימוש.

NON GMO – תקן המבטיח שימוש אך ורק במרכיבים שלא עברו הנדסה גנטית

 

 

 GMP פורמולה זו מיוצרת תחת בקרה של מערכת ניהול איכות משולבת העונה לדרישות תקני GMP

                      iqc      תקן בטיחות מזון          haccp          IQC @

תקני איכות מחמירים ISO-9001 ו- ISO 22000 ומפוקחים ע"י ארגון IQC

 כשר פרווה בהשגחת הבד"צ בית יוסף

מיוצר בגאווה בישראל

המשמעות של עמידה בתקנים אלו היא רמת הבטיחות לשימוש הגבוהה ביותר מסוגה כולל אישורי מעבדה לכל מרכיבי הפורמולה ובכלל זה גם הכמוסה הצמחית עצמה

עוד מוצר איכות מעולה מבית הצמחים של חגית, השם שמאחורי האיכות והמקצועיות

לפרטים והתייעצות

ניתן לרכוש את תוסף התזונה מיקוד פלוס בלחיצת כפתור או ליצור קשר בכל שאלה

 0505740431     0507937760   035753877

 

מקורות

Can phosphatidyl serine improve memory and cognitive function in people with Alzheimer's disease? Mayo clinic com, 17/3/2013.

Phosphatidyl serine and cognitive dysfunction and dementia. www.fda.gov

      Food / Labering / Nutrition. Retrieved 17/3/13

Jorisson BL. Brouns F. Van Boxtel MP. et al. The influence of soy-derived   phophatidyl serine on cogntion in age-associated memory impairment. Nutrition Neuroscience 2001, 4: 121-134.

Jorisson BL. Brouns F. Van Boxtel MP. Safety of soy-derived phosphatdyl serine in elderly people. Nutr.  Neurosci.  (2002) 5: 337-343.

 

Print Friendly, PDF & Email
שתף

5 ביקורות עבור מיקוד פלוס

  1. אורי בן עזרא (בעלים מאומתים)

    כבר מעל לשנה שאני משתמש בתוסף זה באופן יומיומי והוא פשוט פלא.
    אני לומד לתואר ראשון במדעי המחשב וזה הופך לי את הלמידה ליעילה ואיכותית הרבה יותר, עם ריכוז גבוה ויכולת למידה במשך שעות ארוכות.
    לא הרגשתי אף תופעת לוואי כלשהי, רק טוב יצא לי מזה.
    את השפעת התוסף הרגשתי בתוך שבוע.
    בשורה התחתונה התוסף הזה באמת מציל אותי ומה שאהבתי מאוד זה שהוא טבעוני וטבעי.

  2. אורי בן עזרא

    כבר מעל לשנה שאני משתמש בתוסף זה באופן יומיומי והוא פשוט פלא.
    אני לומד לתואר ראשון במדעי המחשב וזה הופך לי את הלמידה ליעילה ואיכותית הרבה יותר, עם ריכוז גבוה ויכולת למידה במשך שעות ארוכות.
    לא הרגשתי אף תופעת לוואי כלשהי, רק טוב יצא לי מזה.
    את השפעת התוסף הרגשתי בתוך שבוע.
    בשורה התחתונה התוסף הזה באמת מציל אותי ומה שאהבתי מאוד זה שהוא טבעוני וטבעי.

  3. שולם בלוי 0545727487

    התנסתי בעשרות תחליפי רטלין מהארץ ומחו"ל
    גם על עצמי וגם על עשרות מטופלים וחברים ומשפחה.

    זה המוצר הטוב והיעיל ביותר. ובפער גדול. לילדים אפילו כדור אחד ביום יעשה את העבודה. ללא תופעות לוואי.
    לא ממליץ לעבור את המינון שכתוב כי זה משפיע מאד חזק

  4. ישראלה כהן

    מיקוד פלוס שם אותי בפוקוס כל יום כל היום.
    בילדות אמרו שיש לי קוצים בתחת, בתקופה ההיא עדיין לא ידעו על הפרעת קשב וריכוז ועל היפר אקטיביות אבל מאז שאני נוטלת את המיקוד פלוס של חגית שחף הריכוז שלי מצויין ואפילו הצלחתי ללמוד בהצלחה רפואה סינית במכללת ברושים.
    בימים שאני שוכחת לקחת את תוספי התזונה שלי מרגישים בהבדל.
    מיקוד פלוס הוא המיקוד שלי בחיים
    מומלץ מקרב לב

  5. סתיו גרד (בעלים מאומתים)

    מוצר פשוט מושלם! ניסיתי המון פורמולות אחרות לפני שאמורות לעזור בבעיות קשב וריכוז מצד אחד ומצד שני בניגוד לריטלין ולדומיו לספק אופציה טבעית יותר ללא תופעות לוואי משמועתיות, וכשמצאתי את התוסף הזה הפסקתי לחפש כבר, כי סוף כל סוף מצאתי שמרגיש לי מצד אחד שנותן לי את העזרה הנחוצה בשביל לשבת וללמוד מספר מרשים של שעות ביום ברצף עם הפסקות קצרות ומסודרות בין לבין בלבד (אני סטודנט לתואר ראשון) מבלי להצטרך כל הזמן להשקיע אנרגיות עצומות בשביל למקד את עצמי ולהתפקס כל פעם מחדש ובכך לבזז המון אנרגיה וזמן יקרים. ומצד שני לא גובה ממני שום מחיר של ליהיות "זומבי" ומדוכא, חסר תיאבון, והרגשה של דיכוי היצירתיות ויכולת ביטוי עצמית כמו שהרטלין, לפחות בחוויה האישית שלי, וניסיתי ריטלין, קונסרטה, וויונס ואטנט במשך תקופות ארוכות וכולם גרמו לי להרגיש את תופעות הלוואי האלו. אז בחוויה האישית שלי מרגיש לי כאילו מצאתי בדיוק את הקביים שהייתי צריך בשביל לעלות את יכולות הלמידה שלי ועדיין "להישאר אני"! ממליץ מאוד! לפחות למי שחווה הרגשה דומה לשלי מהאופציות האחרות

הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

(5 חוות דעת לקוח)

יצאנו

לחופשה

עד לתאריך 22/04

עד אז תוכלו להזמין כרגיל, אך ההזמנות יסופקו רק לאחר תאריך זה.
תודה על ההבנה

שנדבר? דילוג לתוכן