חנות מוצרי טבע ובריאות של חגית

BLACK OPAL

אבן חן נדירה ועוצמתית

400

כמות מוצר כולל יחידות מידה: 0.34 קראט

BLACK OPAL היא אבן מדהימה ומסתורית יש לה תכונות קסומות ואפילו ריפוי. האנרגיה שלה חזקה מאד. כוחה של האבן המדהימה הזאת כה חזק עד שבסופו של דבר יתחילו
בעלי האבן לשים לב לכך שהם הופכים להיות ממושמעים יותר, מתחילים לשמור על הסדר בכל מקום ובכל דבר.

אבן זו מסייעת להביא סדר לא רק בעבודה, בבית, אלא גם במשפחה, ביחסים אישיים ובמחשבות. בנוסף, אופל שחור עוזר לאדם להיות חזק יותר ברוחו ולצבור ביטחון עצמי.
אומרים כי מינרל זה מסוגל אפילו לשנות באופן דרסטי את גורלו של אדם, למשוך כוחות גבוהים יותר כדי לעזור לו. האבן גם מאפשרת לאדם לחשוף את כל הכישרונות מוסתרים,
עוזרת להיות מקסימים  וחברותיים.

המלאי אזל

עדיין מתלבטים?

בואו להתכתב עם מומחה בווטסאפ שיתאים לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

BLACK OPAL

BLACK OPAL היא אבן טבעית בעלת אנרגיה מיוחדת. אבן זו נקראת גם אופל אוסטרלי. ישנה אגדה באוסטרליה כי אבן זו מצויה באותם מקומות שבהם כף הרגל של הבורא דרכה.
אבן זו אינה פשוטה, ויש לה מאפיינים מאד מיוחדים

תכונות ותיאור

BLACK OPAL יכול בצדק להיקרא אבן נדירה ויוצאת דופן. רוב האבני האופל השחור מקורם באיזור ספציפי בדרום מזרח אוסטרליה. וגם שם רק 5% מכלל מינרלים הם אופל שחור.
היופי יוצא הדופן של אבן נדירה זו מדהים את כל מי שלפחות פעם ראה את זה במו עיניו. הוא מפתיע ביופיו הקוסמי. אופל שחור דומה לשמים זרועי כוכבים, אשר מראה את האורות הצפוניים. זה פשוט מדהים. ככל שהאבן עצמה כהה יותר, כך הבוהק שלה נוצץ יותר. אף אחד מן הקריסטלים והמינרלים אינו דומה לזו, כל אבן היא ייחודית בעלת מאפיינים משלה.

יש אגדה מעניינת אחת הקשורה למראה של אבן נדירה ויוצאת דופן זו. יום אחד, קשת של יופי מדהים הופיע בשמים, ואז הבורא עצמו ירד אל האדמה.
במקום שבו נגעה רגלו באדמה, הופיעו מיד אבנים יוצאי דופן. אבנים אלה הדהימו את כולם ביופיים היוצא דופן הם היו ססגוניים בכל צבעי הקשת.

BLACK OPAL מזוהה עם אבן הלשם, אחת מאבני החושן של הכהן הגדול. האבן יוחסה לשבט דן, BLACK OPAL היא אבן ההולדת של חודש אוקטובר.
שמה מגיע מהמילה היוונית “שינוי צבע”, והאבן אכן מצטיינת בהבזקי צבע עזים. ככל שאבן האופל כהה יותר, ובעלת מגוון צבעים רב יותר, כך היא נדירה ויקרה יותר.

תכונות קסומות

BLACK OPAL היא אבן מדהימה ומסתורית יש לה תכונות קסומות ואפילו ריפוי. האנרגיה שלה חזקה מאד. כוחה של האבן המדהימה הזאת כה חזק עד שבסופו של דבר יתחילו
בעלי האבן לשים לב לכך שהם הופכים להיות ממושמעים יותר, מתחילים לשמור על הסדר בכל מקום ובכל דבר.

אבן זו מסייעת להביא סדר לא רק בעבודה, בבית, אלא גם במשפחה, ביחסים אישיים ובמחשבות. בנוסף, האופל עוזרת לאדם להיות חזק יותר ברוחו ולצבור ביטחון עצמי.
אומרים כי מינרל זה מסוגל אפילו לשנות באופן דרסטי את גורלו של אדם, למשוך כוחות גבוהים יותר כדי לעזור לו. האבן גם מאפשרת לאדם לחשוף את כל הכישרונות מוסתרים,
עוזרת להיות מקסימים  וחברותיים.

בעלי אבן BLACK OPAL נדירה זו יכולים בקלות להשיג את מטרתם. עם האנרגיה שלה, אופל שחור תעזור לאדם להתמקד בנושא החשוב ביותר עבורו.
ראוי לציין כי זה עוזר לשמור על איזון בכל דבר, כך אדם הופך מאושר בחייו האישיים ועושה קריירה מוצלחת בתחום הנבחר.

התכונות המיסטיות של ה BLACK OPAL

תקווה, אמונה ומזל טוב. האמונה שמי שעונד את האבן יזכה לשינוי במזלו, אמונה הנובעת ממשחק הצבעים המשתנה שבאבן.

אפקט תרפואי

כל אבן מסוג BLACK OPAL ישנן תכונות ריפוי. אבן זו מיועדת בעיקר לריפוי רוחני, שלעיתים חשוב מאוד לכל אדם. בשל הכוח הטבעי המיוחד והאנרגיה החזקה.
אבן  זו מסייעת לאנשים למצוא שקט נפשי, להבין את מטרתם בחיים ולמצוא שלווה פנימית. מומחים לאנרגיה מאמינים כי אבן זו יש השפעה חיובית על הנפש האנושית.
סוג זה של אופל מסוגל לעזור לאנשים עם נפש בלתי יציבה אלה נרדפים על ידי פחדים שונים, אובססיות וכל מיני תסביכים. האנרגיה של האבן עשויה לחזק את מצב הבריאות הכללי
הן פיזית והן נפשית. אופל שחור ממריץ את בעליה, עוזר להיפטר מאדישות, דיכאון, עצבנות ומסייע בהפרעות שינה.

אבן זו עוזרת לאנשים שיש להם מערכת חיסונית חלשה, אשר כל הזמן סובלים הצטננות עונתיים. מומחים אזוטריים ומומחי אנרגיה מציינים כי לאבן זו יכולה להיות השפעה חיובית על מערכת הלב וכלי הדם. במקרה זה, מומלץ להסתכל על אבן זו לפחות כמה דקות ביום, להציץ לתוך הזוהר הייחודי שלה, תהיה לזה השפעה חיובית על הבריאות בימי קדם הם האמינו
כי אבן קסמים זו מסייעת לנשים להתגבר על בעיות של אי פוריות, ואף עוזרת לגברים לא לאבד את הכוח הגברי שלהם ואת האנרגיה.

למי מתאים ?

אבן זו היא מושלמת עבור מי צריך שינוי מתמיד. אנשים בעלי מקצועות יצירתיים מוכשרים עם אופי ייחודי. עבורם, אופל שחור יכול להיות מקור השראה הטוב ביותר
בחיפוש אחר רעיונות יצירתיים חדשים. אבן זו עושה בקלות שינויים בחייו של האדם הזקוק להם.

BLACK OPAL נהדר עבור אנשים שנולדו במזל גדי. היא עוזרת להם להיפטר מכל החסרונות שלהם אשר מעכבים את השגת המטרות שלהם. הודות לאבן זו.
הם יוכלו  ולצבור ביטחון בעצמם. בנוסף, אופל שחור יביא לחייהם רוגע, יציבות ושלווה.

סוג נדיר של אבן חן זו מושלם עבור אלה שנולדו במזל מאזניים. אופל שחור יאפשר לבני מזל זה לא רק להרגיש ביטחון עצמי, אלא גם להביא הרמוניה לתוך חייהם.
זו אבן מסתורית ונדירה והיא אידיאלית עבור בני מזלו עקרב. האנרגיה של האבן תשפר את האינטואיציה של  בני מזל עקרב. תעזור לפתח את כישורים רבים
ותוסיף לאינטואיציה כוח רוחני וסיבולת. האופל  יוכלה לחשוף את מלוא את האנרגיה שלה ותעזור לבעליה בכל דבר ובמשיכת מזל טוב לחייו.

אבן BLACK OPAL נדירה זו מקורה במכרה LIGHTNING RIDGE אוסטרליה

קשיות 6.5 בסולם מוס

משקל 034 קראט

Print Friendly, PDF & Email
שתף

יצאנו

לחופשה

עד לתאריך 03/05

עד אז תוכלו להזמין כרגיל, אך ההזמנות יסופקו רק לאחר תאריך זה.
תודה על ההבנה

שנדבר? דילוג לתוכן