חנות מוצרי טבע ובריאות של חגית

המסע מדריך מעשי לריפוי ושחרור

המסע דמיון מודרך

61

כמות מוצר כולל יחידות מידה: 1

המסע הינו ספר המתאר שיטה טיפולית המשלבת ריפוי גוף נפש אשר פותחה ע"י ברנדון בייס.
ברנדון בייס מספרת בספרה את תהליך החלמתה ממחלת הסרטן וזאת תוך עבודה היורדת אל רמת התא הבודד והעלאת חוויות הנפש והטראומה הצרובות שם ומהוות את תחילתם של קשיים גופניים. תוך כדי התמודדות וריפוי של טראומות אלו הגוף מתחיל בתהליך ריפוי עצמי. תהליך אשר מתרחש מהמקום הבסיסי ויוצר ריפוי עמוק ויסודי.

עדיין מתלבטים?

בואו להתכתב עם מומחה בווטסאפ שיתאים לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

המסע מדריך מעשי לריפוי ושחרור

המסע מדריך מעשי לריפוי ושחרור אותו פיתחה וכתבה ברנדון בייס הינו ספר המתאר שיטה טיפולית המשלבת ריפוי גוף נפש אשר פותחה ע"י ברנדון בייס.
ברנדון בייס מספרת בספרה את תהליך החלמתה ממחלת הסרטן וזאת תוך עבודה היורדת אל רמת התא הבודד והעלאת חוויות הנפש והטראומה הצרובות שם ומהוות את תחילתם של קשיים גופניים. תוך כדי התמודדות וריפוי של טראומות אלו הגוף מתחיל בתהליך ריפוי עצמי. תהליך אשר מתרחש מהמקום הבסיסי ויוצר ריפוי עמוק ויסודי.

ברנדון בייס היא מטפלת בתחום ריפוי גוף נפש מזה 30 שנה. ברנדון בייס היתה תלמידתם של דיפאק צ'ופרה ומנחה ראשית של אנטוני רובינס.

גישתה של ברנדון בייס היא מהפכנית, פשוטה ונגישה לכולם. ספר המסע מעורר ההשראה והינו מצפן אשר על פיו מתיישרים אנשים רבים בדרך הריפוי האישית שלהם.

  • תהליכי המסע נערכים בטיפולים אישיים ע"י מטפלים מוסמכים שלמדו את הטכניקת המסע תחת הדרכתה של ברנדון בייס.
  • חגית שחף הינה מטפלת מוסמכת על ידי ארגון המסע העולמי לטיפול בשיטת המסע
  • טיפול בשיטת המסע מוכר על ידי ארגון האומות המאוחדות כשיטת טיפול במצבי טראומה
  • טיפול בשיטת המסע מוכר על ידי משרד החינוך הישראלי כשיטת טיפול בטוחה, יעילה ובעלת תוצאות מעולות

 

בדבר פרטים נוספים לגבי טיפולים נא צורו קשר

מכתב מברנדון

קוראים אהובים,

ביצירת מהדורה מחודשת ומעודכנת זו של ספר המסע היתה תפילתי העמוקה ביותר שתקבלו את התורה והתהליכים העדכניים ביותר. עברו תשע-עשרה שנים מאז נרפאתי.עבודת הריפוי העמוקה והמשחררת הזו נולדה במקורה מההתנסות המכניעה ההיא, ששינתה את חיי.

מקורה של שיטת המסע אינו בתיאוריה או בנוסחה רעיונית כלשהי, אלא מהתנסות חיה וישירה של בני אדם בריפוי חייהם: פיזית, רגשית ורוחנית. אני מאחלת לכם, קוראים יקרים, שבעודכם קוראים ספר זה, לא רק תשאבו השראה מן הסיפורים הכלולים בו, אלא תצאו למסע ריפוי משלכם, מסע אל תוך החופש והשלמות שבתוככם.

מאז נכתב הספר הזה לראשונה והפך לרב מכר, אני מלאת התפעמות מהאופן שבו עבודת המסע התפשטה “כאש בשדה קוצים“ בכל מקום אליו הגיעה ברחבי העולם. בשנתיים האחרונות מועברת סדנת המסע האינטנסיבית, סדנת הבסיס שלנו, בשלושים וחמש מדינות, והספר הזה מתורגם כיום לעשרים ושלוש שפות – והמספר רק הולך וגדל. יש לנו כיום ארבעה משרדים בארבע יבשות – ארה“ב, אוסטרליה, דרום אפריקה ובריטניה – כדי שנוכל לעמוד בדרישה לעבודה הזו, ולהעניק לאנשים את התמיכה האישית שהם זקוקים לה כדי לעבור את המסעות הפרטיים שלהם.

הספר הזה נועד להעניק לכם את הכלים לכך, את השיטות, את התהליכים משני החיים הדרושים כדי לחוות את הריפוי הזה.

Print Friendly, PDF & Email
שתף

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “המסע מדריך מעשי לריפוי ושחרור”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצאנו

לחופשה

עד לתאריך 03/05

עד אז תוכלו להזמין כרגיל, אך ההזמנות יסופקו רק לאחר תאריך זה.
תודה על ההבנה

שנדבר? דילוג לתוכן