חנות מוצרי טבע ובריאות של חגית

טורמלין שחור מבנה טריגונלי

טורמלין שחור, אנרגיית ריפוי

140

כמות מוצר כולל יחידות מידה: 581 גרם

טורמלין שחור במבנה טריגונלי היא אבן חן מינרלית יקרה המוכרת בזכות תכונותיה המופלאות לביצוע תהליכי ניקוי של גוף האדם מחומרים רעילים, מתכות כבדות ונזקים הנגרמים מזיהום סביבתי. טורמלין שחור מחולל בתוכו תהליכים הגורמים לו להעביר להיות טעון ולהעביר מתח חשמלי נמוך. אבן טורמלין שחור היא אחת ממספר מצומצם של מינרלים בעלי היכולת להפיץ לסביבה יונים שליליים וקרניים אינפרה אדומות, תכונות אלו ידועות כמועילות ותורמות לשיפור הבריאות. מכשפים ומרפאים קדמונים עשו שימוש באבני טורמלין לטקסים, לריפוי ולהגנה..

המלאי אזל

עדיין מתלבטים?

בואו להתכתב עם מומחה בווטסאפ שיתאים לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

טורמלין שחור במבנה טריגונלי

טורמלין שחור במבנה טריגונלי היא אבן חן מינרלית יקרה. היא המוכרת בזכות תכונותיה המופלאות לביצוע תהליכי ניקוי של גוף האדם מחומרים רעילים. מתכות כבדות ונזקים הנגרמים מזיהום סביבתי. טורמלין שחור מחולל בתוכו תהליכים הגורמים לו להיות טעון ולהעביר מתח חשמלי נמוך. אבן טורמלין שחור היא אחת ממספר מצומצם של מינרלים בעלי היכולת להפיץ לסביבה יונים שליליים, וקרינה אינפרה אדומוה. תכונות אלו ידועות כמועילות ותורמות לשיפור הבריאות. מכשפים ומרפאים קדמונים עשו שימוש באבני טורמלין לטקסים, לריפוי ולהגנה.

טורמלין שחור אנרגיות מרפא מהטבע

טורמלין שחור משתייך לקבוצת מינרלים בעלי מבנה בצורת טבעת. כאשר יש להם מבנה כימי שהוא מבין המסובכים ביותר הקיימים במשפחת המינרלים הסיליקטיים. לטורמלין יש מבנה סיליקטי מורכב. הגבישים נטענים בקלות במטענים חשמליים ומכאן כוחם האנרגטי. מבנה מדהים ביופיו של אבן טורמלין במבנה טריגונלי ענק היא נדירה ובעלת אנרגיות מדהימות
היא תגן עליכם מפני אנרגיות שליליות, בין אם הן מגיעות מבחוץ ובין אם הן באות מבפנים. כגון מחשבות או רגשות שליליים. טורמלין השחור במבנה טריגונלי ענק מומלץ במיוחד לאנשים שחיים או עובדים בסביבה מאתגרת או עוינת. כמו כן היא מתאימה לאנשים רגישים המושפעים בקלות מהסביבה. היא טובה לגישור ולפיוס. מונעת ספיגת אנרגיות שליליות ומסלקת אותן החוצה. צבעה השחור ושופע האור של האבן יאפשר לכם לשמור על חיוניות, מרץ ומודעות רוחנית גם כשהרוחות סביב סוערות. טורמלין שחור היא האבן השחורה היחידה שמותר לענוד על חלקי הגוף העליונים כתכשיט סביב הצוואר או האוזניים מבלי לחשוש להשפעה שלילית על הנפש.

התכונות של אבן חן טורמלין

אבן טורמלין מגינה בפני קרינה וזיהום סביבתי והיא בעלת תועלת רבה לטיהור ולנטרול מאבקים, עימותים ותהליכים נפשיים שליליים. היא עשויה להפוך אותם לתהליכים חיוביים ויצירתיים. טורמלין היא אבן בעלת עוצמה אנרגטית מקרקעת ובעלת פעילות חשמלית טבעית, הגורמת לחיבור בין רוח האדם לקרקע. בכך תורמת למקד פיזור דעת וחשיבה מרחפת ולמקד אותם למציאות. האנרגיה של אבן טורמלין תורמת למציאת איזון של הגוף ושל ערוצי האנרגיה וממלא אותם בתחושת כוח ובטחון עצמי. בכך היא מאפשרת יכולת ראייה וחשיבה צלולים וחיוביים. אבן טורמלין מעצימה את היכולות של אנשים החיים ועובדים בסביבה מאתגרת או אלו נמצאים בסביבה רוויה בקשיים ומאבקים מכל סוג.

ניתן למצוא מינרלים המכילים טורמלין במספר מקומות בעולם, אולם נדיר ויקר ערך למצוא אבני טורמלין נקיות ואיכותיות. הפרסום העולמי הנרחב ביותר היה בשנת 1876 כאשר המומחה הידוע למינרלים ולאבני חן ג'ורג' קונץ מכר אבן טורמלין בגוון ירקרק לחנות היוקרה טיפאני בניו יורק והביקוש לאבני טורמלין הפך לנדרש ביותר, הביקוש עובר מפה לאוזן כאשר נמצאת אבן טורמלין איכותית. יש לציין כי כיום ישנן תכשיטי טורמלין רבים שלמעשה אינם כלל טורמלין או שאיכותם נמוכה ביותר. ניתן לציין כי לאבני טורמלין איכותיות יש ביקוש רב בקרב אספנים של אבני חן, מטפלים מסוגים שונים ולעוסקים בתהליכים מטפיזיים

מבנה של טורמלין

טורמלין משתייך למבנה מינרלים מורכב הבנוי  מאלומיניום בורו-סיליקט, מעורבב עם ברזל, מגנזיום, ליתיום שהוא מינרל חשוב ועוד מינרלים רבים אשר יוצרים את מגוון הצבעים שבהן טורמלין מופיע, החל מאדום, סגול, צהוב, ירוק, שחור ועוד. משמעות השם טורמלין נובעת מממספר שפות עתיקות המתארות את יכולת האבן לעשות שינויי צבעים מבהיר לכהה. אבן ריפוי עוצמתית זו זכתה להילת קסם בזכות רבגוניות הצבעים .

אבן טורמלין היא בעלת מבנה פריזמטי אנכי הבנוי מתלמים רבים ארוכים וצרים בעלי חתך ייחודי בצורת משולשים. מבנה זה יכול להיות בעל מספר גוונים משתנה בהתאם לאופי וריכוז המינרלים. לעיתים ניתן למצוא קבוצות קטנות של מחטי טורמלין בתוך מבנה של אבני קוורץ ולעיתים אבני טורמלין טבעיות מכיולת גידים בהירים של מיקה.
אבן טורמלין היא בעלת קשיות של 7 עד 7.5 בסולם מוס. אבני טורמלין שחורות מכילות את הרכב הברזל הגבוה ביותר. אלו שהן בעלות מבנה פריזמטי ארוך ושלם הן גם בעלות ההולכה החשמלית הטובה ביותר. לאבנים מסוג זה מיוחסות גם תכונות של שפע רב .

התכונות של טורמלין

  • התכונה המיוחדת של אבן טורמלין שחור היא יצירת האנרגיה העצמית בתוך האבן וזאת מתוך תהליכים פירו – אלקטריים (תהליכי פירוק מולקלות היוצרת מתח חשמלי) וכן תהליכים פיאזאו-אלקטריים. ( תהליכי הפקת חשמל מגבישים )
  • אחד המאפיינים הייחודיים של טורמלין היא להיטען באנרגיה חשמלית באמצעות חימום או שפשוף.
    כאשר אבן טורמלין נטענת חשמלית הופך קוטב אחד להיות חיובי והקוטב השני לשלילי. תכונה זו מאפשרת משיכה מגנטית או דחייה של חלקיקים מסוגים שונים. תכונות אלו של משיכת חלקיקים הובאה להולנד על ידי סוחרים מהמזרח ונעשה בהם שימוש לניקוי ארובות על ידי משיכת הפיח מהארובות באמצעות תכונה זו של אבני טורמלין והם קראו לאבנים אלו בהולנדית ASCHENTREKKER.

תכונות נוספות

  • טורמלין היא אבן שמאנית מסורתית המספקת הגנה במהלך טקסים ופעילות שמאנית כמו חיזוי או מציאת הגורמים המחוללים קשיים, כמו כן משמשת אבן הטורמלין בטקסים שמאניים למציאת הכיוון הנכון שאליו יש לפנות הן בתנועה והן במעשים. טורמלין שחור משמש לטקסים של טיהור והגנה.
  • אבן טורמלין שחור מצויינת לשימוש למדיטציה ולתהליכי ריפוי, אבני טורמלין שחורות בעלות 2 קוטבים הן מעולות ליצירת איזון אנרגטי גופני. הזרימת האנרגיה בצורה ליניארית בקווי האורך בעלי המבנה הגבישי והמשולש מקבלת עוצמה מוגברת בשני הקוטבים.
  • טורמלין שחור משכך התקפי חרדה בעקבות אירועים שונים או שהייה במקום מפחיד, תכונה זו מועילה גם להתגבר על פחד הנובע מביקור אצל רופא, רופא השיניים או פעולה רפואית אחרת.
  • אבן טורמלין שחור מועילה מאד במקום העבודה כאשר יש צורך בסיעור מוחות, חשיבה יצירתית או מיקוד מחשבתי,
  • אבן טורמלין שחור מספקת הגנה מעולה בפני זיהום סביבתי וקרינה אלקטרו מגנטית וקרינות מסוגים שונים של מכשירים פולטי אנרגיה וקרינה כמו רשתות סלולר, שידור ועוד. מסיבה זו משמשת אבן זו לכלי הגנה מעולה לאנשים שמקצועם קשור לתהליכי קרינה מהסוגים האלה.
  • בתעשיית האלקטרוניקה משמש הטורמלין כרכיב בעל ערך רב לכיול וכיוונון מדויק של מעגלים אלקטרוניים למקלטי רדיו וטלוויזיה ועוד מכשור מגוון. נעשה בהם שימוש בגלל האמינות והדיוק הנשמרים לאורך שנים רבות ולשמירה ויציבות של מעבר תדרי השידור והקליטה דרכם מבלי הפסדים או עיוותים הנובעים בדרך כלל בגלל התנגדות החומר לאנרגיה העוברת דרכו.
  • טורמלין מחדד את חוש הריח, בהיבט זה מחזק הטורמלין את היכולת להריח ולהגיב לפורמונים ובכך הוא מביא לעוררות מינית מוגברת.
  • אבן טורמלין משמשת ביעילות רבה אמצעי להתגבר ולטפל במחלות ים.
  • טורמלין מועיל להשבת התשוקה, לשיפור מראה העור השיער והציפורניים.

סגולות ריפוי פיזי של טורמלין שחור

  • מחקרים מוכיחים כי העלייה במחלות כרוניות קשורה באופן ישיר להצפת הגוף בחומרים רעילים ומתכות כבדות. אבן הטורמלין ידועה ביכולתה לפחית מתח ועומס רגשי, המרצת מחזור דם, חיזוק מערכת החיסון וניקוי עוצמתי של רעילות מהגוף. טורמלין אף מנקז ומנקה ומטהר את מערכת העצבים, מרפה מתחים ומשפר יכולות קוגנטיביות.
  • אבן טורמלין שחור ממריצה זרימה בערוצי אנרגיה המקושרים לאורך עמוד השדרה, גב תחתון, רצפת האגן, ירכיים, שוקיים וקרסוליים.
  • טורמלין שחור מביא להקלה בכאב במקומות הנ"ל ובעיקר לכאבים הנובעים מכאבי שרירים ומפרקים, נימול וחוסר תחושה בגפיים, דלקות מפרקים, הצטלקות של רקמות מסיבות שונות.
  • אבן טורמלין שחור מספקת הגנה וחיזוק למערכת החיסון כאשר קיימות מחלות המחלישות את הגוף ומערכת החיסון, טורמלין שחור ממריץ ומחזק באופן כללי את מערכת החיסון ויכולת העמידה בפני מחלות.
  • אבן טורמלין שחור מחזק את פעילות הלב, בלוטות האדרנל, מטפל ביעילות במערכת העיכול ובמצבי עצירות או מעי עצל מסוג IBS ומחלות מעיים שונות
  • טורמלין שחור תורם לניקוי יעיל של הגוף ממתכות כבדות ומזיהום סביבתי
  • טורמלין שחור הוא כלי מדהים לאיזון בין צד ימין וצד שמאל של המוח right/left hemispheres of the brain ותורם לאיזון נפשי וגופני בכל הרבדים ובכלל זה צ'אקרות, גוף אתרי ואאורה של הגוף.
  • איזון בין צד ימין ושמאל של המוח משפרים את יכולת הקואורדינציה ומתוך כך מטפל ביעילות במצבי דיסלקציה ודיסגרפיה. איזון בין צד ימין לשמאל במוח משפר יכולת קליטה ועיבוד נתונים כמו זיכרון של מספרי קודים, סיסמאות ועיבוד נתונים והסקת מסקנות.

תכונות ריפוי רגשי ונפשי של טורמלין שחור במבנה טריגונלי

  • טורמלין שחור היא אבן טיהור וניקוי של רגשות, מחשבות, כעסים, פחדים וחרדות, אבן טורמלין עוזרת להתגבר על תחושות של השפלה ותסכול, מסייעת לנטרל מחשבות אובדניות ופגיעה עצמית,
  • טורמלין שחור היא אבן אנרגטית שתעזור להתגבר על דפוסי התנהגות כפייתיים וקומפולסיביים ומסייעת להשתחרר ממצבי דאגנות יתר כפייתית.
  • נוכחות של אבן טורמלין שחור תגביר את החיוניות והאנרגיה הגופניים ותשכך מצבי מתח וחרדה יחד עם היכולת לראות את העולם מנקודת מבט אובייקטיבית ומציאותית.
  • נוכחות של אבן טורמלין שחור מעודדת חשיבה וגישה חיוביים וכלל לא משנה מהם הנסיבות או הגורמים האנרגיה של אבן הטורמלין תניע לפעולה יצירתית, מועילה וחיובית

 ריפוי אנרגטי של טורמלין שחור במבנה טריגונלי

  • השימוש של טורמלין שחור הוא לאיזון אנרגטי וקרקוע של צ'אקרת הבסיס למרכז האדמה ומעצימה את האנרגיות השומרות על הבריאות והחיוניות.
  • צ'אקרת השורש ממוקמת בבסיס עמוד השדרה והיא אחראית ומפקחת על הפעילות והאנרגיה של יכולת התחושה והתנועתיות של הגוף.
    זהו הבסיס האנרגטי הגופני והרוחני של הגוף. כאשר ישנה הפרה של האיזון מופיעים תסמינים בצורה של מגבלות תנועתיות. רמות אנרגיה ופעילות נמוכות, אדישות וחוסר התלהבות וצורך מתמיד לקבלת עידוד ותמיכה. חוסר איזון אנרגטי בצ'אקרת השורש תביא לתחושת ריחוק, ריחוף וניתוק מהמציאות.
    כאשר נוצר איזון של צ'אקרת השורש הגוף הפיזי ישוב לאנרגיה וחיוניות מיטביים והאנרגיה והתעצומות הנפשיות והרוחניות ישובו לפעול ולהשרות תחושות של רוגע מיקוד וריכוז וכן תשוב ההכרה בערך העצמי.
  • תהליכים של הכרה בערך העצמי במקרים רבים שבהם נוצרה ההפרעה מפעילות אנרגטית של אבן טורמלין שחור תביא לרצון לעצמאות, ספונטניות ומנהיגות
  • אבן טורמלין שחור נחשבת לפלא עוצמתי ונדיר והיא בעלת יכולת לטעון ולהשיב רמות אנרגיה ולחולל תהליכי ריפוי והחלמה.
    להסרת חסימות אנרגטיות והפגת השפעות שליליות
  • ישנן טכניקות רבות לניקוי וטיהור אנרגטי של הגוף הפיזי והאנרגטי, זאת בעזרת אבן טורמלין שחור.
    טכניקות אלו פועלות החל צ'אקרת הכתר ומטה וכל אחת מהן מיועדת לתהליך ניקוי ממוקד.
    האמור נכון גם לפעילות בערוצי המרידיאנים על פי עקרונות של רפואה סינית.

עובדות נוספות

מחקר אקדמי בדק ומצא השפעות של טורמלין שחור על צמחים ובעלי חיים, הממצאים מצביעים על שיפור חילוף החומרים בצמחים ובבעלי חיים !

מדוע אבן טורמלין חשובה לשמירה על הבריאות שלנו

אבן טורמלין שחור מפיקה קרניים אינפרה אדומות ויוצרת יונים שליליים

ידוע ומוכח במחקרים  כי יונים שליליים וקרני אינפרה אדום הם בעלי יכולות ריפוי עדינות של המרצת חילוף חומרים, ניקוי הגוף מרעילות ויצירת רוגע נפשי.
קרני אינפרה אדום אינן נראות לעין ללא מכשור מיוחד והן בעלות יכולת אנרגטית לחדור את הרקמות הקשות והרכות של גוף האדם.
קרני אינפרה אדום מסוגלים להגיע עד לאיברים הפנימיים לשרירים עצמות וגידים. קרניי אלו מאיצים באופן עדין ומשפרים את זרימת הדם בגוף
ובעיקר בנימים וכלי הדם העדינים ביותר. התוצאה היא שיפור רמות החמצן בכל תאי הגוף, שיפור בקצב חילוף החומרים ובקצב פינוי רעילות ופסולת מהגוף.
תהליכים אלו מתבצעים גם באיברים פנימיים ומרוחקים ובכך מתבצע תהליך ניקוי רעילות עמוק ויסודי.

יונים שליליים

חשיבות רבה נודעת ליונים שליליים על התהליכים הפיזיים והנפשיים. ד"ר מיכאל טרנמן מאוניברסיטת קולומביה בארה"ב בדק את ההשפעות של יונים שליליים באוויר ומצא תועלת המרובה בעיקר בהיבטים הנפשיים. ניתן לראות השפעות אלו במיטבן בעונות השנה ולכן סתיו מתאפיין במצבי רוח ירודים. זאת בגלל מיעוט בכמות היונים השליליים באוויר, מאידך נמצא כי מצב הרוח טוב באביב בזמן שכמות היונים השליליים באוויר עולה.
מחקר זה הוביל את אוניברסיטת קולומביה להוביל מחקר נוסף אודות השפעה של יונים שליליים על חולים הסובלים מדיכאון עמוק.
הממצאים הראו שיפור ניכר והפכו לטיפול נוגד דיכאון מקובל בקרב חולים אלו וללא כל תופעות לוואי.
ידוע כי נוכחות של יונים שליליים ממריצים את זרימת הדם למוח. הם מאפשרים עוררות ופעילות מנטלית ברמה גבוהה.

ספורטאים מקצועיים מדווחים על שיפור בביצועים והישגים בעקבות טיפולים תרפואיים בעזרת אבני טורמלין שחור.
שיאנית אולימפית שבדית במקצוע השחייה גלן כריסטיאנסן. היא דיווחה על שיפור משמעותי בקצב התאוששות ושיקום השרירים לאחר מאמץ גופני מפרך.
היא מדווחת כי הטיפול מעניק לה כוח, עוצמה מתפרצת ואנרגיה. גלן מוסיפה ומספרת זה נותן לי יותר אנרגיה ומשפר אצלי את המשיכה והרצון ליחסי מין.

האם ידעתם ?

  • אבן טורמלין שחור מדווחת ביכולתה להעלות אנרגיה ושיפור יכולת מינית בגברים וזאת על ידי שיפור זרימת הדם לאיבר המין, כמו כן היכולות להפיג חרדות ולהעלות רמות של רוגע ושקט נפשי, יחד עם שיפור החיוניות והתשוקה בגברים ובנשים.
  • קרני אינפרה אדום יוצרים בגוף האדם תדר ותהודה זהים לאלו של מים. לתדר ותהודה אלו ישנן השפעות מרגיעות על מערכת העצבים.
    שלושה רבעים מגוף האדם הם למעשה מים והשפעות של תדר ותהודה אלו הנאספים ונספגים בגוף. הם יוצרים עלייה ברמות החיוניות של רקמות הגוף,
    מחזקים רמות אנרגיה ומאיצים תהליכי חילוף חומרים.
  • נוכחות של לחות בסביבת אבן טורמלין שחור מאיצה את קצב הפקת היונים השליליים.

ביכולת של אבן טורמלין שחור לסייע, לטפל ולצמצם נזקי מחלות הנובעות מעודף רעילות

להלן מספר עובדות לפעילות רבת השפעה של טורמלין שחור במבנה טריגונלי

  • נטרול והפגת רעילות.
  • תורם להאצת שריפת שומנים.
  • מפיג הצטברות נוזלים.
  • מאיץ ומשפר זרימת דם.
  • מאיץ פינוי פסולות באמצעות יציאות ושתן.
  • תורם רבות לניקוי הכבד והכליות.
  • מאיץ תהליכי החלמת פצעים ונגעים בעור.
  • מפיג דיכאון ומצבי רוח רעים.
  • מצמצם תסמינים של מחלות כרוניות רבות.
  • תורם לנטרול יעיל ולפינוי מהגוף של מתכות כבדות, רעלים וחומרים מסרטנים.
  • מפיג ומפנה מהגוף חומצות לקטיות ותחמוצות שומניות רעילות.

לאור העובדות המדהימות והתועלת הבריאותית הטמונים באבן טורמלין שחור. מומלץ בחום רב לאמץ אבן טורמלין שחור על מנת שתהיה בסביבה הקרובה. היא תעניק לנו משפע התכונות והתועלת הבריאותית.

מאמר אודות טורמלין שחור במבנה טריגונלי נכתב על ידי חגית שחף מומחית מדופלמת לרפואה סינית.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
שתף

יצאנו

לחופשה

עד לתאריך 22/04

עד אז תוכלו להזמין כרגיל, אך ההזמנות יסופקו רק לאחר תאריך זה.
תודה על ההבנה

שנדבר? דילוג לתוכן