שנת ארנב לבן 2011
ספטמבר 21, 2013
רדיקלים חופשיים
רדיקלים חופשיים
ספטמבר 21, 2013
שנת ארנב לבן 2011
ספטמבר 21, 2013
רדיקלים חופשיים
רדיקלים חופשיים
ספטמבר 21, 2013

אופניים והכוח המניע

אופניים והכוח המניע

עלי להתוודות כי אני רוכב נלהב על אופני שטח. מזה מספר שנים שאני נהנה לדהור בשבילי עפר ובמקומות מאתגרים הדורשים כושר גופני גבוה, יכולת וניסיון ברכיבת שטח תוך הכרה במגבלות הטכניות של האופניים ושל הרוכב. במהלך השנים הושגה התקדמות טכנולוגית מרשימה בכל הקשור ביצור אופניים ואופני שטח בפרט, חומרים קלים וקשיחים הוכנסו לשימוש על מנת להוריד משקל מבלי לפגוע בקשיחות ובעמידות האופניים בתנאים קיצוניים, שיפורים מרשימים הוכנסו במערכות ההינע והתמסורות ובצמיגי השטח ובמנגנוני שיכוך עם בקרות משתנות ובמערכות בלימה ושליטה. מיותר לציין את הביגוד הייעודי לרוכבים על כל האביזרים הנלווים. בכל שבוע אנוכי וחברי בוחרים אתר חדש עם נופים חדשים ואתגרי רכיבה חדשים, זהו תענוג הוא אמיתי מכל היבט, ואז כמו בתסריט ידוע וקבוע מראש מתחילה שיחה העוסקת בחידושים ובאביזרים שהותקנו באופניים לאחרונה, בחלומות הרטובים על החלפת אופניים במשוכללות יותר. על פי רוב פוגשים בקבוצות רכיבה נוספות ואז מחליפים מידע על השביל המועדף ומידע נוסף לגבי השטח שאותו הם עברו זה עתה, אבל תמיד יופנו המבטים לשמו של היצרן האופניים ולמנגנונים המורכבים על גביהם. לכולם פתאום שפה משותפת הנוגעת לאיזה אביזר ניתן לרכוש באינטרנט ובכמה כסף ועוד מידע טכני שאיננו מסתיים. מאז שרכיבת אופני שטח הפכה למושג ולפעילות קבועה בקרב אירגונים וחברות ובעיקר חברות הייטק אשר שם לטכנולוגיה המושקעת באופניים ובאביזרים והתוספות המותקנות על גבי האופניים ישנה חשיבות רבה ובעיקר לשם המותג שעליו רוכבים, לעיתים קרובות אני תוהה, כמה הושקע בזה ? כמה טכנולוגיה וכמה שיפורים, אבל מה עם הרוכב עצמו ? מתי הרוכב הוסיף לעצמו שיפור או תוספת כלשהי ?. כאשר העלייה הופכת לתלולה ומפרכת אנו נוטים להאשים את הטכנולוגיה שלא סיפקה פתרון, ואז יורדים מהאופניים וממשיכים ברגל עד שחוצים את שיא הקושי וחוזרים לרכב שוב.

מה יקרה באם נוסיף לגופנו תוספת אנרגיה זמינה ואיכותית אשר בעת הצורך תיתן לנו את האפשרות להפיק מגופנו את תוספת הכוח על מנת לצלוח את שיא הקושי כשאנו רוכבים על אופניים ולא גוררים אותם. כצרכן ותיק של תוספי תזונה שמחתי להכיר את היכולות הטמונות בתוסף התזונה מאקה פלוס המאפשר תוספת אנרגיה  תוסף תזונה מומלץ לספורטאים לפני ובמהלך הפעילות הגופנית הנדרשת מהם. התוצאות הן תוספת האנרגיה המתקבלת ולעצם העובדה כי הגוף מתפקד היטב ובפחות מאמץ. לספורטאים ברור כי במהלך הפעילות הגופנית המאומצת הולכים ומתדלדלים בגוף חומרי בניין ומינרלים רבים אותם יש להשיב עם תום הפעילות ולכן התוסף נוני פלוס חשוב מאד בתהליך שיקום הגוף לאחר המאמץ.  השימוש בתוסף מאקה פלוס הפך אצלי ואצל חברי לקבוצת הרכיבה להרגל קבוע.
מוצר מזון חשוב ואיכותי שאותו אנו מקפידים לצרוך הוא פולן דבורים. פולן מכיל כ-40% חלבון איכותי וקל לעיכול וזמין, כ-60% פחמימות מלאות שהן דלק זמין לפעילות גופנית מאומצת, פולן מכיל חומצות שומן חיוניות ואיכותיות, פולן מכיל את כל חומצות האמינו ובתוכן את חומצות האמינו החיוניות לגוף שאותן הגוף שלנו אינו מייצר בעצמו. פולן מכיל לפחות 100 סוגים שונים של אנזימים ושפע של וויטמנים ומינרלים. פולן דבורים הוא מתנה מהטבע כמזון האולטימטיבי לאדם.

מוצרים שמוזכרים במאמר שעשויים לעניין אותך

כשם שאנו מכירים בחשיבות הטכנולוגית של אביזרי האופניים אנו מכירים בחיוניות של תוסף תזונה איכותי לשימושם של רוכבי האופניים. מזה זמן רב אנו נהנים להתמודד בקלות רבה יותר עם אתגרי רכיבת שטח יחד עם איכות של תפקוד גופני מאומץ וכן בשיקום ותחזוקה שלאחר המאמץ. לכן אני ממליץ לכל רוכבי האופניים, לפני שאתם מוסיפים שיפור לאופניים תחשבו על תוספת חשובה לגוף.

באיחולי רכיבה בטוחה וזהירה יחד עם תוספת בריאה.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
שתף
שנדבר? דילוג לתוכן