חנות מוצרי טבע ובריאות של חגית

שמן אתרי הל Doterra

הל משפר תפקוד מיני לקוי

175

כמות מוצר כולל יחידות מידה: 5 מ"ל

שמן אתרי הל הינו בעל תכונות תזונתיות ובריאותיות רבות. מחקרי תזונה רבים מצאו כי שימוש בהל תורם לבריאות מערכות גוף רבות ובאופן מפתיע אף משפר תפקוד מיני לקוי. הל הוא תיבול מעולה לחליטות ותבשילים ויחד עם טעם ייחודי הוא גם תורם לבריאות, מאזן רמות שומן וערכי לחץ דם, מונע בחילות ומפיג רעילות. הל הוא תבלין הראוי למקום של כבוד בכל מטבח אנין טעם ושוחר בריאות ובתצורה של שמן אתרי מרוכז הוא עוד יותר איכותי.

 

עדיין מתלבטים?

בואו להתכתב עם מומחה בווטסאפ שיתאים לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

שמן אתרי הל Doterra

שמן אתרי הל הינו בעל תכונות תזונתיות ובריאותיות רבות. הל משמש לתיבול תבשילים ומשקאות שונים. הל משמש ברפואה עממית כתבלין מרפא בתרבויות רבות. השימוש בתרמילי ההל לבישול ולחליטות מפיק טעמים רעננים ומחדד טעמי מזון. הטמפרטורה האנרגטית של ההל היא חמימה, טעמו וריחו מאד דומיננטיים, טעמו של ההל חריף. מקורו של ההל בדרום הודו וסרי לנקה. ההל משמש להקלה בבעיות עיכול, הפרעות עיכול ועוויתות מעיים, מונע בחילה הקאות וגיהוקים, ההל פועל כמאלחש קל, מעורר את מערכת החיסון ונוגד גזים במערכת העיכול, ההל נוגד ומפוגג אבני כליות ומסדיר מחזור חודשי. ההל ידוע כמרחיק חרקים ומזיקים.

הל ובשמו העברי קרדמון, הינו צמח תבלין עשבוני ממשפחת הג'ינג'ר (זנגביל).

מחקרי תזונה עדכניים מצאו תועלות בריאותיות ותזונתיות רבות עבור השימוש בהל (קרדמון)

  • סילוק רעילות מהגוף

    הל מכיל שמנים אתריים אשר מפיגים רדיקלים חופשיים וכן מפיגים הצטברויות של רעלנים מהגוף וזאת תודות להימצאותו של המינרל מנגן אשר ידוע בתועלת הבריאותית שלו למלחמה ברדיקלים חופשיים ובמניעת מחלות סרטניות ולהאטת תמותת תאים בגוף.

  • משפר ומאיץ פעולת עיכול

    חומרים פעילים הנמצאים בתרמילי ההל משפרים ומאיצים את פעולת העיכול ומונעים גזים, עודף חומציות ותהליכים דלקתיים בדרכי העיכול. חומרים אלו מאיצים את העיכול ואת חילוף החומרים.

  • מונע בחילות והקאות

    ההל מוכר וידוע ברפואה עממית כתכשיר טבעי לחליטה המונע בחילות והקאות. הרחה של שמנים אתריים המצויים בהל או שמן אתרי הל מפיגים בחילות הריון (בחילות בוקר) וכן בחילות הנובעות מהפרעות בדרכי העיכול.

  • מאזן לחץ דם

    תרמילי ההל מכילים אשלגן ואלקטרוליטים נוספים החיוניים לתפקוד הלב וכלי הדם וכן על וויסות קצב הלב ועל איזון לחץ הדם.

  • תרמילי ההל תורמים לאיזון רמות שומנים בדם.

    חומרים פעילים המצויים בתרמילי ההל ומינרלים נוספים פועלים ביעילות במספר מישורים, מונעים תהליכי חמצון של שומנים ומונעים שקיעה והצטברות שומנים בדפנות כלי הדם ולמניעת היווצרות קרישי דם.

  • ההל מפיג ריחות לא נעימים מהפה.

    תרמילי ההל מכילים חומרים אנטי בקטריאליים אשר קוטלים ביעילות חיידקים הנמצאים בחלל הפה וגורמים להופעת ריחות לא נעימים. חומרים אלו והשמנים האתריים תורמים לחיטוי טבעי ויעיל ואף ליצירת ניחוח רענן של הל.

  • שמן אתרי הל מועיל לדרכי הנשימה

    חומרים שמנים אתריים המצויים בתרמילי הל מפיגים גודש וליחה ומקלים על תסמיני מחלות של דרכי הנשימה. חומרים אנטי בקטריאליים המצויים בהל לוחמים ביעילות בגורמים המחוללים מחלות בדרכי הנשימה.

  • שמן אתרי הל מפיג דכאון ומשפר מצב רוח.

    שמנים אתריים המצויים בתרמילי ההל הם בעלי תכונות המרוממות את הנפש, משפרות מצב רוח ומסייעים להפחית תחושות דכאון ותורמים לרוגע נפשי.

  • הל תורם לבריאות דרכי השתן.

    תרמילי ההל מכילים חומרים משתנים אשר מאיצים את פעולת דרכי השתן. חומרים אלו ממריצים את פעולת הכליות ואת קצב פינוי רעלים מהגוף, באופן זה להל ישנה את היכולת להקל על דלקות וזיהומים לאורך כל דרכי השתן ואף את היכולת הטיפולית למצבים אלו.

  • הל נוגד התכווצויות ועוויתות שרירים

    תרמילי ההל מכילים חומרים פעילים אשר מפוגגים ביעילות מצבים בהם נוצרות התכווצויות שרירים או עוויתות אשר נגרמות על פי רוב כתוצאה מפעילות גופנית מאומצת או לחילופין ממצבי חוסר תנועה.

  • ההל מגביר חשק מיני

    מעבר לכל התכונות הבריאותיות והתזונתיות שיש בתרמילי ההל ידוע כי השימוש בהל מעורר ומגביר את התשוקה המינית ואף משפרת מצבים של תפקוד מיני ירוד או לקוי. שימוש בהל תורם להגברת האנרגיה בגוף ולחושת חיוניות ומרץ, תחושות אלו חשובות מאד ליכולת ליהנות מקיום יחסי מין תקינים ומהנים

 

 

Print Friendly, PDF & Email
שתף

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שמן אתרי הל Doterra”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצאנו

לחופשה

עד לתאריך 22/04

עד אז תוכלו להזמין כרגיל, אך ההזמנות יסופקו רק לאחר תאריך זה.
תודה על ההבנה

שנדבר? דילוג לתוכן