חנות מוצרי טבע ובריאות של חגית

dōTERRA Cheer

dōTERRA Cheer תערובת שמנים אתריים מעודדת ומרוממת

156

כמות מוצר כולל יחידות מידה: 5 מ"ל

לפעמים יש לך אחד מאותם ימים שבהם זה מרגיש כמו אתה רץ במקום בזמן שכולם זזים קדימה. dōTERRA Cheer  מתאים בדיוק לסוג כזה של יום. dōTERRA Cheer, תערובת זוהרת של הדרים ושמני תבלינים, ניחוח שמש ורעננות של תערובת מרוממת dōTERRA עבור דחיפה ארומטית מחייה ומאירה את היום שלך

עדיין מתלבטים?

בואו להתכתב עם מומחה בווטסאפ שיתאים לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

dōTERRA Cheer

doTERRA Cheer עם ארומה זוהרת ואופטימית, יכולה לספק דחיפה של אושר וחיוביות.

לא כל יום יכול להיות נהדר. אפילו האנשים המאושרים ביותר יצטרכו קצת להתעודד. זאת בעיקר בתקופות מעוננות ואפורות אלו. הושיטו יד ל- doTERRA Cheer Uplifting Blend. עם הארומה שטופת השמש והחמימה שלו,תערובת שמנים מעודדת זו תאיר אפילו את הימים האפלים ביותר שלך. ארומה מרוממת וממריצה לכל מצב ויוצרת אווירה מעודדת. תערובת מעוררת השראה של שמנים אתריים הדרים ותבלינים יוצרת סביבה מרוממת כשאתה מחפש את הצד החיובי של כל מצב.

רכיבים לתערובת שמנים אתריים doTERRA-Cheer

תפוז בר, כוכב אניס, ג'ינג'ר, ברגמוט, ילנג ילנג, לבונה, למון גראס, שעועית טונקה, וניל אבסולוט.

כמו קרן שמש, תערובת שמנים אתריים זו של חברת  doTERRA יכולה לספק דחיפה חיובית. כשיש מחסור באושר ואופטימיות, Cheer מחכה להאיר ולהמריץ את מצב הרוח שלך. הארומה הזוהרת והרעננה של שמנים אתריים של הדרים ותבלינים תאיר בכל רגע ביום שלך.

 

When tensions rise or overwhelming feelings abound, diffusing doTERRA Cheer can help promote an uplifting and positive environment. Try diffusing in a classroom to promote positivity among students. Put a few drops in your diffuser at home to help your family enjoy the fresh, warm scent that will help create an inviting, happy environment. Diffuse at your desk or in your home office when you need a little pick-me-up.

Print Friendly, PDF & Email
שתף

יצאנו

לחופשה

עד לתאריך 03/05

עד אז תוכלו להזמין כרגיל, אך ההזמנות יסופקו רק לאחר תאריך זה.
תודה על ההבנה

שנדבר? דילוג לתוכן