חנות מוצרי טבע ובריאות של חגית

Thinker  Focus Blend

Thinker  Focus Blend לשיפור יכולת ריכוז

130

כמות מוצר כולל יחידות מידה: 10מ"ל

הישארו ממוקדים במשימה, הרגישו ערניים וממוקדים, והימנעו מהסחת דעת – זה מה ש-Thinker  נועד לעזור לך לעשות. Thinker  יכול לעזור עם אנרגיה נפשית תוך קידום תחושה חזקה יותר של ריכוז, במיוחד כאשר הסחות הדעת והגירויים הסביבתיים רבים. תערובת צמחים ייחודית של Thinker,של חברת Doterra מתובלת ומתקתקה מעט, מסייעת ליצור סביבה תומכת וחיובית לעבודה ולזמן הלימודים. מתאימה לילדים ולמבוגרים. Thinker הוא דרך טבעית להרגיש ממוקד יותר. המוצר מתוכנן ליצור תחושה של ערנות ובהירות, Thinker הוא הבחירה המושלמת כאשר הגיע הזמן לשים לב ולהתרכז.

עדיין מתלבטים?

בואו להתכתב עם מומחה בווטסאפ שיתאים לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

Thinker  Focus Blend

הישארו ממוקדים במשימה, הרגישו ערניים וממוקדים, והימנעו מהסחת דעת – זה מה ש-Thinker  נועד לעזור לך לעשות. Thinker  יכול לעזור עם אנרגיה נפשית תוך קידום תחושה חזקה יותר של ריכוז, במיוחד כאשר הסחות הדעת והגירויים הסביבתיים רבים.

תערובת צמחים ייחודית של Thinker,של חברת Doterra מתובלת ומתקתקה מעט, מסייעת ליצור סביבה תומכת וחיובית לעבודה ולזמן הלימודים.

מתאימה לילדים ולמבוגרים.

thinker-טוב-גם-לילדים

thinker-טוב-גם-לילדים

Thinker הוא דרך טבעית להרגיש ממוקד יותר. המוצר מתוכנן ליצור תחושה של ערנות ובהירות, Thinker הוא הבחירה המושלמת כאשר הגיע הזמן לשים לב ולהתרכז.

אידיאלי לכולם ולשימוש יומיומי, תערובת Thinker Focus מכילה:

Vetiver, מנטה, קלמנטינה ורוזמרין בשילוב מושלם עם שמן קוקוס מזוקק לעור רגיש. נענע חריפה, אחד ממרכיבי השמן האתרי בתערובת, מציעה ארומה ייחודית שעשויה להגביר את תחושת הערנות ולעזור להתמקד במשימות. מרכיב נוסף, שמן אתרי רוזמרין, מחדיר תחושה של מיקוד ובהירות. שמן וטיבר וקלמנטין משולבים בקפידה עם נענע חריפה ורוזמרין ליצירת חוויה ארומטית אדמתית, מנטה צמחית, רעננה וממריצה בשימוש חיצוני. שימוש מומלץ לפני לימודים, עבודה, וכל פעילות המצריכה קשב וריכוז משופרים. זאת במריחה ובהרחה לקבלת מקסימום יעילות.

Print Friendly, PDF & Email
שתף

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “Thinker  Focus Blend”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצאנו

לחופשה

עד לתאריך 03/05

עד אז תוכלו להזמין כרגיל, אך ההזמנות יסופקו רק לאחר תאריך זה.
תודה על ההבנה

שנדבר? דילוג לתוכן