חנות מוצרי טבע ובריאות של חגית

מריקיוליף

פורמולה טבעית להפגת כאב ואלרגיה, שיפור מראה עור, שיער

140

כמות מוצר כולל יחידות מידה: 90 כמוסות

תוסף תזונה מריקיוליף נותן מענה מבוסס תמציות צמחים לבעיות כאב ולמצבי אלרגיה שונים. המקור של סוגי כאב רבים נובע מהפרה וחוסר איזון של מצבים גופניים ונפשיים. הרכב הצמחים בתוסף התזונה מריקיוליף מכיל קשת רחבה של צמחי מרפא ומינרלים הידועים בהשפעותיהם על מצבים בריאותיים המעוררים כאב ואלרגיה. שימוש בתוסף תזונה מריקיוליף משפר את מראה עור, שיער. יתרון חשוב בהרכב הפורמולה הוא העצמת ההשפעה שבין הצמחים השונים והרכב חומרים זמינים ביולוגית אשר מסיעים את תמציות הצמחים אל תוך התאים ובכך יוצרים השפעה מהירה ורחבת טווח על גורמי כאב ואלרגיה שונים. מרכיבי הפורמולה בטוחים לשימוש גם לתקופות ארוכות.

עדיין מתלבטים?

בואו להתכתב עם מומחה בווטסאפ שיתאים לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מריקיוליף

מריקיוליף הינו תוסף תזונה מבוסס תמציות צמחים אשר נותן מענה יעיל להפגה ולהקלה על בעיות כאב הנובעים ממצבים שונים
וכן לטיפול והקלה של תסמיני אלרגיה שונים. המקור של סוגי כאב רבים נובע מהפרה וחוסר איזון של מצבים גופניים ונפשיים.
הרכב הצמחים בתוסף התזונה מריקיוליף מכיל קשת רחבה של צמחי מרפא ומינרלים הידועים בהשפעותיהם על מצבים בריאותיים המעוררים כאב ואלרגיה.
יתרון חשוב בהרכב הפורמולה הוא העצמת ההשפעה שבין הצמחים השונים, והרכב חומרים זמינים ביולוגית אשר מסיעים את תמציות הצמחים אל תוך התאים.
בכך יוצרים השפעה מהירה ורחבת טווח על גורמי כאב ואלרגיה שונים. מרכיבי הפורמולה בטוחים לשימוש גם לתקופות ארוכות.

רכיבים:

MSM , תמצית בן חרצית , תמצית כורכום, תמצית אוניה דה גאטו, תמצית דמיאנה, תמצית פלפל שחור, מגנזיום.

תמצית בן חרצית

בן חרצית ובשמו המקובל Feverfew ובשמו הבוטני Tanacetum parthenium L ,הוא צמח מרפא אשר נעשה בו שימוש מסורתי להפגת כאבים מסוגים שונים,
החל מכאבי מפרקים ושלד, כאבי שרירים, כאבי ראש, מיגרנות, מחלות חום, כאבי בטן, כאבי שיניים, כאבי מחזור וצירי לידה, פציעות ועקיצות חרקים ובעלי חיים.
לצמח בן חרצית ישנה היסטוריית שימושים לצרכי מרפא עממיים לאורך אלפי שנים, במיוחד בקרב היוונים והמתיישבים הראשונים ביבשת אירופה.
בן חרצית שימש גם לריפוי מצבים של פסוריאזיס, אלרגיות, אסטמה, סחרחורות, בחילות והקאות.
בן חרצית מכיל מרכיבים פעילים רבים וביניהם נמצאים מעל 30 סוגים של ססקוויטרפנים לקטוניים sesquiterpene lactones הפועלים כחומרים נוגדי דלקת, וכחומרים מאלחשים. אחד מהחשובים שבהם הוא פרתנוליד parthenolide על נגזרותיו והרכביו השונים, אשר כולם יחדיו אחראים לפעילות נוגדת דלקות ומפחיתה רמות כאב. פעילות נוספת היא להקלה על כאבי ראש ומיגרנות והפחתה משמעותית בתדירות ובחומרת ההתקפים.
מרכיבי הצמח פועלים ביעילות בתחום הספסמוליטי כלומר הפגת כאבי שרירים ובעיקר השרירים החלקים.

בן חרצית – מחקרים

מחקרים קליניים בבני אדם הוכיחו את יעילות הצמח לטיפול במכלול התסמינים הנ"ל.
מרכיבים נוספים פעילים שבצמח בן חרצית הם פלבנואידים, גליקוסידים, טרפנים ומונו טרפנים כגון אלפא פינן ובטא פינן הידועים הידועים כיום כחומרים
אנטי סרטניים, אנטי דלקתיים, מאזן פעילות קרדיאלית, נוגדי עוויתות, מרחיק טפילי מעיים ומסדיר פעילות ווסתית.
מחקרים קליניים מצאו כי מיצוי של בן חרצית מווסת שחרור חומרים מתוך ואל טסיות הדם, וביניהם חומרים כגון סרוטונין וכן תאים פולי-מורפו-נוקלארים  Polymorphonuclear cells, תפקידם הוא להסיע אל התאים נויטרופילים שהם תאי מערכת חיסון, ותפקידם העיקרי בליעה וחיסול של חיידקים, פטריות ומניעת הזיהום שנגרם מהם.
התוצאה היא הפחתת רמות כאב הנובעות מתהליכים דלקתיים והפגת כאבים הנגרמים מעודף צמידות של טסיות דם הגורמים בין השאר למיגרנות.
תודות לשפע תועלות בריאותיות של צמח מרפא זה, מתרבים כיום המחקרים ובעקבותיהם גדל היקף השימוש לצרכי מרפא של הצמח בן חרצית.

התוויות:

כאבי מפרקים, כאבים שגרוניים, כאבי ראש, מיגרנות, תסמונת טרום ווסתית וכאבי מחזור, הפגת חום, כאבים הנובעים מדלקות מפרקים על רקע של פסוריאזיס.
בן חרצית מסייע להקלה בתסמינים של אלרגיות שונות.
רפואה מסורתית עושה שימוש בצמח בן חרצית גם לסיוע בהפגת כאב למצבי לידה קשה, כאבי שיניים, ורטיגו, טיניטוס, כאבי שרירים, התכווצויות שרירים,
כאבי בטן וטפילי מעיים, הפגת כאבים הנובעים מפציעות ועקיצות.

MSM

MSM או בשמו המלא מתיל- סולפונימתאן Methylsulfonylmethane שהינה נגזרת של גופרית, היא נמצאת בשימוש נפוץ ברפואה הטבעית מאז שנות השבעים של המאה העשרים. במחקרים רבים נמצא כי התרכובת MSM הינה אחת התרכובות הפחות רעילות והבטוחות לשימוש בביולוגיה וברפואה.

MSM לטיפול בכאב

כאב הינה אחת המגפות של המאה העשרים ואחת. מחלות כאב שלא היו נפוצות וידועות בעבר מוצאות את מקומן יותר ויותר במרכז ההכרה של האוכלוסייה במאה העשרים ואחת. מחלות כגון פיברומיאלגיה שלא היתה מוכרת ברפואה, עד היו ההתייחסות אליה שנויה במחלוקת, פיברומיאלגיה הינה מחלת כאב שגרונית של הרקמות הרכות הגורמת לסובלים ממנה לירידה באיכות החיים, סבל וקושי רב. תחלואה במחלות כאב מציבה קשיים ואתגרים גדולים בתפקוד יומיומי.
צריכה קבועה של תוסף ה-MSM יכול ליצור שיפור ניכר בחייהם של הסובלים מפיברומיאלגיה ומחלות כאב נוספות ע"י הורדת רמות הכאב, הפגת דלקתיות ויצירת תהליכי שיקום של הרקמות הרכות ורקמות החיבור.
ה-MSM מקובל כיום כאחד מתוספי המזון הנפוצים ביותר לטיפול בכאב מכל סוג שהוא.
השימוש ב-MSM מיועד לצריכה חד פעמית או לצריכה ממושכת לאורך זמן לאנשים הסובלים ממחלות כאב ודלקתיות,
כל זאת ללא תופעות לוואי הקיימות בנטילת משככי כאבים לאורך זמן.
ספורטאים רבים משתמשים בתוספי MSM כעזרה ותמיכה לצורך החלמה מפציעות ספורט.
MSM מסייע להקלה בסימפטומים של אלרגיות וקדחת השחת.

מגנזיום

מגנזיום הוא אחד מהמינרלים החיוניים לשמירה על תפקודי גוף תקינים. מגנזיום הוא מרכיב חיוני ל-300 תהליכים ותפקודי גוף חיוניים ולתגובות ביוכימיות בגוף. מגנזיום חיוני לתפקוד השרירים והעצבים, הוא שומר על קצב לב יציב, מחזק את העצמות ומחזק את מערכת החיסון.
מגנזיום הוא מרכיב חיוני המאזן ומווסת רמות סוכר בדם, מאזן ערכי לחץ דם והוא מרכיב חשוב בייצור חלבונים רבים בגוף.
בגוף נמצאים כ- 25 גרם מגנזיום, כמחצית מכמות זו נמצאת בעצמות, כ-25% נמצאים בשרירים כ-20% נוספים נמצאים בתאי הגוף, ברקמות ובתאי הדם,
ובערך רק 1%-2% נמצאים בנוזל הדם, מסיבה זו לגוף נדרש מאמץ רב לשמור על רמה קבועה זו של מגנזיום במחזור הדם.
על פי רוב אין מספיק מודעות לחשיבות של שמירה על רמה תקינה של מגנזיום ובין העלייה התלולה בתחלואה שלא תמיד מתפרשת באופן נכון.
מחקרים מצביעים על כך כי חסר לנו מגנזיום, על פי הנתונים בישראל (ע"פ משרד הבריאות) צריכת מגנזיום נמצאת בגבול התחתון של הצריכה
המומלצת בכל אחת מקבוצות הגיל.

מגנזיום ותפקודי גוף

למגנזיום ישנה חשיבות רבה בקרב ספורטאים, אנשים העוסקים בפעילות גופנית מאומצת ובעיקר בקרב ספורטאים הישגיים, זאת תודות להשפעתו של המגנזיום על תפקודי גוף רבים כאשר החשובים שבהם הם ייצור אנרגיה בגוף, הגדלת טווח התנועה, הרפיית שרירים, מניעת התכווצויות.
בנוסף על כך כאשר יש איבוד מוגבר של המגנזיום בהזעה ובשתן כתוצאה מאימונים אינטנסיביים, מסיבה זו ישנה חשיבות רבה להשבת כמויות המגנזיום שאבדו,
זאת היות ומחסור במגנזיום עלול לפגוע באנזימים האחראיים על תפקודי השרירים ויצירת האנרגיה הנדרשת לביצוע הפעילות הגופנית.
מחקרי ספורט מקצועי בדקו ומצאו כי ישנו קשר ישיר בין התכווצויות שרירים תוך כדי או אחרי פעילות גופנית קשור במישרין לרמות מגנזיום נמוכות,
כאשר הגוף מקבל את כמויות המגנזיום הנדרשות לו נצפתה עליה בכוחם וחוזקם של השרירים.

תמצית כורכום

החומרים הפעילים בכורכום הם פוליפנולים * שהם סוג של כורכומינואידים ובהם הפיגמנט רב הערך כורכומין האחראי על הצבע הצהוב של כורכום.
כורכומין שהינו הפיגמנט הצהוב המצוי בכורכום מצמצם ספיגה של כולסטרול מהמעי ומגביר הפרשת מיצי מרה.
מיצי מרה הם האמצעי היעיל ביותר של הגוף לסלק מתוכו רעלים. הכורכום יעיל מאד להפגת דלקות בגוף ולהפגת כאבים הנובעים ממצבים דלקתיים
או כאלו הנגרמים מעודף רעילות בגוף.
כיום כורכום הוא המרכיב הצמחי שלגביו נערכים מרבית המחקרים העוסקים בתכונות ויכולות ריפוי של מרכיבים צמחיים ובפי כל הוא נקרא הפלא הצהוב.
מחקרים אלו מצאו ועדיין מוצאים השפעות רפואיות מועילות, כורכום מייצר בגוף תהליכים ביולוגיים אשר עוזרים לטיפול במצבים רפואיים רבים.
מחקרים מצאו כי הוספת פיפירין לכורכומין מעצימה את הפעילות של הכורכומין ומשפרת את ספיגתו בגוף.
מולקולה שומנית עוזרת באופן פלא לשפר את הספיגה של כורכומין בגוף.
* פוליפנולים הם תרכובות כימיות טבעיות המיוצרות ע"י צמחים כתוצרי משנה של תהליכים שונים בצמח. חומרים פוליפנוליים נמצאים בכל הצמחים שסביבנו לרבות בפירות ובפרחים שלהם ובינהם אלה המקנים להם את הצבעים. במחקרים לצורכי בריאות האדם נבדקו התכונות של פוליפנולים כחומרים אנטי-דלקתיים,
אנטי-חידקיים, אנטי-ויראליים, אנטי-אלרגנים, ואנטי-אוקסידנטים. בעשור האחרון מקובל לצרוך חומרים אלה כתוספי מזון.

תמצית אוניה דה גאטו

אוניה דה גאטו נחשב לאחד הצמחים החשובים לחיזוק המערכת החיסונית בגוף. השימוש בצמח אוניה דה גאטו מסייע לאנשים הסובלים ממחלות שונות להתגבר על מחלתם בצורה יעילה יותר. אוניה דה גאטו מכיל רכיבים אנטי דלקתיים פעילים ונוגדי חמצון חזקים מאד.
הצמח הינו בעל תכונות אנטי ראומטיות ויעיל לשימוש במצבים של דלקות מפרקים, ארטריטיס, ראומטיזם.
אוניה דה גאטו יעיל לחיטוי והחלמה של פצעים, מחלות עור הקשורות לדלקתיות.
השימוש בצמח האונה דה גאטו מסייע לחולים במחלות מעי כגון כיב קיבה, קרוהן, קוליטיס.
מסייע להרחקת טפילים ממערכת העיכול, קנדידה, אפטות וזיהומים בחלל הפה, דלקות חניכיים.
הצמח אונה דה גאטו מסייע לשיפור ספירה לבנה. מחלות זיהומיות ויראליות וחיידקיות במערכת הנשימה.
מחלת הנשיקה, פיברומיאלגיה, תסמונת העייפות הכרונית, הצמח ידוע כמחזק את הגוף וחוסנו.מסייע להשתחרר ממצבי לחץ גופני.

תמצית דמיאנה

דמיאנה צמח מרפא בעל תכונות היוצרות רוגע ומשחררות לחץ נפשי ומשחררות מתח גופני. בעיקר בשרירי השלד וכאלה הנובעים על רקע של מתח נפשי.
דמיאנה מסייעת לבעיות עיכול הקשורות ללחץ נפשי כגון: תסמונת מעי רגיז, קשיי עיכול, גזים במערכת העיכול, עצירות כרונית,
דמיאנה משפרת מצב נפשי ירוד ועוזרת לשחרור חסמים רגשיים. השימוש בצמח הדמיאנה מחזק ומאזן מערכות גוף, מעורר, ממריץ,
דמיאנה מקלה על כאבי מחזור חודשי ומסייעת לאזן מחזור בלתי סדיר, מפיגה כאבי ראש ומיגרנות בזמן מחזור.
לצמח הדמיאנה ישנן השפעות נוגדות דיכאון. השימוש בעלי צמח הדמיאנה מומלץ לאנשים הסובלים מחרדות, בעיות רגשיות וחסמים רגשיים. במיוחד על רקע מיני.
שימוש בדמיאנה מחזק את המערכת העצבית, מקל על מצבי מתח וחרדה ומצבי דיכאון קל, אפיסת כוחות, עייפות, ירידה ביכולת קוגניטיבית.

תמצית פלפל שחור

פלפל שחור הינו נוגד חמצון ידוע, החומרים הפעילים בפלפל שחור הינם, פפרין, פיפרדין ואלקלואידים.
הפפרין הינו חומר אנטי דלקתי. מקובל להשתמש בו במצבים של דלקות מפרקים. יכולותיו הידועות של הפלפל השחור כנוגד דלקת וכן כמשכך כאב.
שימוש בפלפל שחור כאנטי סרטני מקובל במיוחד במקרים של סרטן או גרורות סרטניות במעי הגס.
כוחו של פלפל שחור הינו בשימוש בכמויות קטנות. שימוש בפלפל שחור מקטין נזקי סוכרת ובכך הוא דומה לפעילותם של קינמון, ג'ינג'ר ותה ירוק.
הוספת תמצית פלפל שחור מעצימה השפעות של צמחי מרפא רבים ובכך מסייע להגברת הפעילות של כל מרכיבי הפורמולה.

מינון לפורמולת מריקיוליף

1 כמוסה פעמיים ביום עם שתיה

איכות המוצר

חגית שחף ובית הצמחים של חגית פיתחו שיטת ייצור ייחודית בכמוסות, המבטיחה תועלת איכותית במיטבה המעניקה לנו את הטבע במיטבו, לשמירה על הבריאות והחיסוניות. הפורמולה האיכותית ביותר הקיימת בתחום של שימור הבריאות והחיסוניות

מריקיוליף היא הפורמולה הטובה ביותר מסוגה העומדת בתקנים מחמירים הבאים:

אינו מכיל רכיבים מהחי מאושר ומתאים לנמנעים משימוש ברכיבים מהחי

 

G.R.A.S  – תקן בטיחות לשימוש במוצר המחייב לעשות שימוש אך ורק במרכיבים שהוכחו כבטוחים לשימוש.

NON GMO   – תקן המבטיח שימוש אך ורק במרכיבים שלא עברו הנדסה גנטית

GLUTEN FREE  – תקן המבטיח כי המוצר על כל מרכיביו נקי מגלוטן ובטוח לשימוש לרגישים לגלוטן.

 

פורמולה זו מיוצרת תחת בקרה של מערכת ניהול איכות משולבת, העונה לדרישות תקני  GMP 

 

 

המשמעות של עמידה בתקנים אלו, היא רמת הבטיחות לשימוש הגבוהה ביותר מסוגה כולל אישורי מעבדה לכל מרכיבי הפורמולה

ובכלל זה גם הכמוסה הצמחית עצמה.

תקני איכות מחמירים ISO-9001  , ISO 22000  ומפוקחים ע"י ארגון IQC 

 

 

כשרות – כשר פרווה בהשגחת הרבנות האזורית גליל תחתון

 

 

מיוצר בגאווה בישראל

 

 

מריקיוליף הינה פורמולת איכות מבית הצמחים של חגית, השם שמאחורי האיכות והמקצועיות.

תוסף תזונה מריקיוליף מומלץ לשימוש על ידי חגית שחף, מומחית מדופלמת לרפואה סינית.

המלצות לשימוש: 1 כמוסה פעמיים ביום.

מינונים שונים עבור תוסף התזונה מריקיוליף וכן המלצות טיפוליות מצריכות אבחון אישי.

למידע נוסף עבור מוצר זה, לייעוץ מקצועי ואישי, לרכישת המוצר נא צרו קשר כאן. 0505740431

 

Print Friendly, PDF & Email
שתף

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מריקיוליף”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצאנו

לחופשה

עד לתאריך 03/05

עד אז תוכלו להזמין כרגיל, אך ההזמנות יסופקו רק לאחר תאריך זה.
תודה על ההבנה

שנדבר? דילוג לתוכן