ראש השנה הסיני 2015 שנת כבשה ביסוד עץ
פברואר 13, 2015
עדשים שחורות
עדשים שחורות
מאי 3, 2015
ראש השנה הסיני 2015 שנת כבשה ביסוד עץ
פברואר 13, 2015
עדשים שחורות
עדשים שחורות
מאי 3, 2015

פורמולות תוספי תזונה איכותיות

פורמולות צמחי מרפא איכותיות

פורמולות תוספי תזונה איכותיות

פורמולות תוספי תזונה איכותיות מיוצרות לאחר שמחקרים עדכניים מצאו יעילות בשימוש בצמחים מסוימים אשר נמצאו כמועילים לטיפול במספר רב של מצבים בריאותיים.

הרפואה המערבית הינה מתקדמת מאד ומסוגלת לתת מענה טיפולי ותרופתי אך הרפואה המערבית מבוצרת בתוך הידע שצברה ואינה מאפשרת לחדירה של פן נוסף שאינו תואם את שכתוב בספרי הרפואה ומבוסס על מחקר וניסויים קליניים אשר רובם ממומנים על ידי תאגידים עולמיים של תעשיית התרופות ואלו אינם מאפשרים לתחרות מצד מוצרים זולים ולעיתים יעילים לא פחות להתחרות בהם.

מוצרים שמוזכרים במאמר שעשויים לעניין אותך

חשוב לציין כי מרכזים רפואיים רבים פתחו מחלקות לרפואה משלימה ומוסדות אקדמיים מקדמים מחקרים אודות מרכבים המצויים בצמחי מרפא שונים.

לתחום זה חדרו חברות רבות בארץ ובעולם והחלו לייצר תוספי תזונה, פורמולות צמחים, תוספי ויטמינים ועוד. שוק תוספי התזונה התרחב לתעשייה מתקדמת ומשוכללת ופלח השוק לתוספי תזונה הולך ומתרחב בהתמדה בהיקפים גדולים מאד. הרפואה המערבית המודרנית משכילה לעשות שימוש בתוספי התזונה וממליצה למטופלים ליטול תוספים במידת הצורך.

עם השנים נערכו אינספור "מחקרים" שקבעו כי לתוספי התזונה אין כלל ערך בריאותי ומצד שני בכל יום אנחנו מתבשרים על הסגולות המופלאות הטמונות במרכיב תזונה כזה או אחר. ברור מאד כי חלק מאותם "מחקרים" הם מגמתיים ובאים לשרת אינטרס שיווקי כזה או אחר.

בתווך של תעשיית תוספי התזונה נוספו גורמים נוספים שמטרתם המרכזית היא לרכב על גל ההצלחה ולהחדיר לשוק מוצרים נחותים או בלתי יעילים שלא לדבר על תוספי תזונה שיוצרו מצמחים שגודלו ויוצרו בתנאים מסוכנים או כאלו המכילים חומרים אסורים לשימוש.

רשויות הבריאות מפעילות מנגנון פיקוח על תעשיית תוספי התזונה ועל יבואנים של תוספי תזונה ומתיר שימוש במרכיבים על פי רשימת צמחים המותרים לשימוש.

אין כיום שום מנגנון הבודק את יעילות המרכיבים הפעילים או איכותם.

מסעות פרסום נרחבים בכלי התקשורת מבשרים על פתרון לכל מחלה בעזרת תכשיר חדש ומהפכני וההצלחה מובטחת….

מדפים עמוסים בצנצנות של תוספי תזונה מסוגים שונים, בעלי תוויות מרשימות ורשימה ארוכה  של מרכיבים ומשקלים ואף אישור רשות הבריאות.

כל אלו אינם מספיקים ! לעיתים לא מצוין מקור המרכיבים, ריכוז החומרים הפעילים ובטיחותם לשימוש, ישנם מרכיבים שיש לגביהם הגבלת

כמות לצריכה יומית ויש לקחת זאת בחשבון, ובעצם האם התוסף הוא הנכון, המתאים והיעיל ?

צרכנים נבוכים הזקוקים לריפוי אך נואשו מאותו תכשיר שהומלץ להם מאבדים אמון וחוזרים לרופא המשפחה וקובלים בפניו על הכישלון בשימוש באותו תוסף המופיע על כל לוח מודעות.

הרופא מצדו אינו יכול להמליץ על מוצר שאינו מכיר או שלא כלול בסל התרופות שמותר לו להמליץ ולכן תשובתו תהיה תמיד "חבל על הזמן והכסף"  והנה מרשם לתרופה…

ועל כל אלו נוספים "מטפלים" שונים שהכשרתם צריכה להיבדק ואלו ממליצים על תוספים מסוגים שונים מבלי שיהיה בידם הידע המתאים בכל הכרוך בהשפעות המרכיבים ויעילותם או חלילה במרכיבים שעלולים לסכן את בריאותו של המשתמש.

חגית שחף הקימה את הצמחים של חגית לפני 20 שנים והם המקום שבו הטבע פוגש את הידע. זאת מתוך מטרה של פיתוח וייצור תוספי תזונה איכותיים.

הרעיון נולד מתוך הצורך למצוא חלופות תזונתיות טבעיות נקיות ואיכותיות. המרכיבים והתועלות התזונתיות והבריאותיות ברמה הגבוהה ביותר. מגוון המוצרים הרחב מתקבל ממיטב היצרנים והמגדלים בארץ ובעולם ואשר נמצאו מתאימים ועונים לדרישות האיכות הקפדניות של תקני איכות העולמיים.

פורמולות צמחים ותוספי תזונה איכותיים מבית הצמחים של חגית

מחקר ופיתוח רב שנים שנעשה בארץ ובחו"ל  הניב סדרת פורמולות צמחי מרפא המיוצרים בשיטות של מיצוי וריכוז של המרכיבים הפעילים מצמחי מרפא עד לדרגות של 20:1 כלומר

1 גרם מוצר שווה 20 גרם של מרכיב בתצורתו הטבעית. פעולת המיצוי והריכוז נעשים בתוך הקפדה על תנאי ייצור מבוקרים המבטיחים מיצוי של כלל המרכיבים ולא בידוד מרכיב בודד, עובדה המבטיחה ספיגה מעולה בגוף ויעילות מקסימלית. כל פורמולה בנויה ממספר מרכיבים המגבירים ומגדילים את טווח ההשפעה והיעילות של הפורמולה

כל פורמולות תוספי תזונה איכותיים עומדים בתקני האיכות הבאים ומפוקחים ע"י ארגון האיכות העולמי IQC ועומדים בכל תקינה בינלאומית.

  • ISO 22000
  • ISO 9001
  • HACCP
  •  Non G.M.O
  •  FDA – GLUTEN FREE
  • FDA – G.R.A.S

השימוש בפורמולות תוספי תזונה איכותיים מבית הצמחים של חגית נעשה אך ורק לאחר בדיקה מקיפה של מצבו הבריאותי של המטופל ומותאמת לו אישית על פי צרכיו.

  תוצאת תמונה עבור ‪gluten free logo‬‏

תוצאת תמונה עבור ‪fda g.r.a.s logo‬‏                

  • ISO 22000- 2005
  • ISO 14001
  • ISO 9001-2015
  • HACCP
  • FDA – Non GMO
  • FDA – G.R.A.S

חלק מהפורמולות מאושרות

  • Non GMO – ( מרכיבים ממקור שאינו מהונדס גנטית )
  • GLUTEN FREE

למוצרים כשרות של :

בד"צ העדה החרדית
בד"צ בית יוסף
הרבנות הארצית

השימוש בפורמולות תוספי תזונה איכותיים מבית הצמחים של חגית נעשה אך ורק לאחר בדיקה מקיפה של מצבו הבריאותי של המטופל ומותאמת לו אישית על פי צרכיו.

לצפייה בפורמולות צמחי מרפא איכותיות מבית הצמחים של חגית  כאן >>

 

Print Friendly, PDF & Email
שתף
שנדבר? דילוג לתוכן