מערכת העיכול
מערכת העיכול
ספטמבר 29, 2022
אנרגרין
אנרגרין
דצמבר 1, 2022
מערכת העיכול
מערכת העיכול
ספטמבר 29, 2022
אנרגרין
אנרגרין
דצמבר 1, 2022

אי של שקט

זה התחיל בשעה 03:15 לפנות בוקר. הסלולרי צלצל וגם צפצף במקביל, קפצנו מהמיטה בבהלה. בצד השני הודיעו לנו כי הופעלה מערכת ההתרעה ברכב שלנו, כך גם ההודעה בסלולר. רצנו לרכב והתברר שלא קרה כלום, חזרנו למיטה ואז צפצף המקרר כי הדלת לא סגורה היטב. בשעה 05:00 צלצלה ההשכמה בסלולר כי שכחנו לכבות את ההתרעה משבוע שעבר. בשעה 06:00 החלו הזויים לשלוח הודעות ווצאפ על חורבן העולם הקרוב. מאז כבר עבר החשק לישון ומטלות היום דוחקות. שגרת היום מתחילה בקריאת הודעות במגוון אמצעי התקשורת המחוברים אלינו. אלו שינו לנו את התוכניות של תחילת היום ואלו החדשות התנגשו עם מטלות אחרות ומכאן החל מסע של "שבץ נא" שינויים, תוספות, ביטולים בקשות ועוד….ככה התחיל היום. את זה גוללה מטופלת שישבה בקליניקה מולי בתנוחה של אפיסת כוחות

תרחיש דמוי זה מוכר לרבים מאיתנו וקוראים לזה "חיים בסביבה בעלת עודף גירויים"
מצב יומיומי דומה המתמשך לאורך זמן גורם לעלייה משמעותית באנשים מאותגרי קשב וריכוז. מצב יומיומי זה גורם למתחים ולנזקים נפשיים ותפקודיים, אלו מובילים אנשים במרוץ אין סופי אחרי מטלות שלעיתים אינן מבוצעות ומכאן קצרה הדרך למצבי קיצון של אלימות או דיכאון ומכאן השימוש המופרז בנוגדי דיכאון ולהתמכרויות בחומרים הפוגעים בבריאות ואף מסכנים חיים.

מוצרים שמוזכרים במאמר שעשויים לעניין אותך

מים קרים, טישיו, אוזן קשבת ומילות הרגעה, אלו דברים הנדרשים ברגעים שכאלה. את זה כמובן מיד עשיתי.
כפי שידוע אלו אמצעים רגעיים אבל אינם מטפלים במצבים כגון אלו. זמן רב נושא זה הטריד את מנוחתי ופתרון אין.

נסענו לחו"ל, נהנינו מהנופים, מהטבע, מוזיאונים, שווקים, חנויות ומגוון טעמים. כל אלו היו ממלאי מצברים וחוויות.
בדרכנו למלון ברכבת התחתית היתה מודבקת מודעת פרסומת עם תמונה מדהימה. לשם אני רוצה הודעתי. רשמנו פרטים וחיש מהר מצאנו את עצמנו יורדים מהמעבורת בחופו של אי.

אי של שקט

המעבורת התרחקה ואז התרחש הפלא, ש ק ט…. פשוט ש ק ט ! פתאום אין רעשי עיר, אין צפירות פשוט שקט.
בשעת לילה דממה מוחלטת ורק משב רוח קלילה בענפי העצים ואדוות הגלים ואז זה היכה אותי. קמתי, הדלקתי אור ומחשב, התחלתי לכתוב ולנבור במאגרי מידע אקדמיים עליהם אני מנויה. עת זרחה השמש סיימתי. הארכנו את השהות בעוד ימים ועת שובנו הביתה המשכתי לפתח על הנייר אי של שקט. אחד לאחד נאספו מרכיבים צמחיים ומאחורי כל אחד מהם מחקרים וממצאים מומלצים. כל אלו חברו יחדיו ל- 15 מרכיבים הפועלים על המוח ביעילות מירבית וכולם יחד תורמים למיקוד חשיבתי תוך התעלמות "מרעשי רקע" מרכיבים אלו הם אי של שקט.
כל אלו חברו לתוסף תזונה הטוב ביותר מסוגו אשר זוכה לציבור לקוחות נאמן ומרוצה אשר מורכב מילדים הלוקים בהפרעות קשב, דרך בוגרים הנמצאים בכל יום בסביבה מאתגרת ורבת גירויים ועד לציבור מבוגר אשר לוקה בתהליכים ניווניים של המוח על כל התסמינים של הגיל המבוגר.

מכאן ברור היה כי אותו אי של שקט על כל מרכיביו בכמוסה צמחית יזכה ובצדק לשם מיקוד פלוס.

Print Friendly, PDF & Email
שתף
שנדבר? דילוג לתוכן