חנות מוצרי טבע ובריאות של חגית

גרמסלה הודית

נגיסה מהודו

20

כמות מוצר כולל יחידות מידה: 100 גרם

תבלין גרמסלה הודית ארומטי ומעולה לתיבול ולבישול, גאראם מסאלה מורכב מתערובת תבלינים ארומטיים ונותני טעם המוסיפים ייחודיות לתבשילים יחד עם תועלת תזונתית. תערובת גרמסלה הודית זו מותאמת לחייך הישראלי.

עדיין מתלבטים?

בואו להתכתב עם מומחה בווטסאפ שיתאים לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

גרמסלה הודית

גרמסלה הודית הוא תבלין ארומטי ומעולה לתיבול ולבישול, רצוי מאד להוסיף תבלין גרמסלה הודית לקראת סוף הבישול על מנת לשמר את מירב הטעמים והריחות.
בכל מחוז בהודו משתנה יחס המרכיבים של תבלין וככל שיורדים יותר דרומה כל נעשית תערובת תבליני גרמסלה הודית חריפה יותר.
בית הצמחים של חגית הרכיב יחס מרכיבים מאוזן ומעודן ומתאים לחיך הישראלי. גרמסלה הודית ארומטית מבית הצמחים של חגית הוא התבלין שמגיש לך נגיסה מהודו.
גרמסלה הודית איכותית וארומטית באריזת מלחייה שומרת על הטריות ונוחה לשימוש עוד מוצר איכות מבית הצמחים של חגית, בית טבע המעניק טעם לבריאות
זו תערובת תבלינים המקובלת במטבחי הודו, פקיסטאן, בנגאל, מיאנמר (בורמה) תרגום מילולי למשמעות השם הוא תערובת תבלינים חמה.

תערובת הגרמסלה מכילה את המרכיבים הבאים:

  • קינמון

    קינמון הוא עץ ירוק עד שקליפתו הפנימית משמשת כתבלין. טעמו מעקצץ ואהוב וריחו מאד דומיננטי. קינמון משמש לתיבול בשרים, עוגות וקינוחים. קינמון מחמם בטמפרטורה האנרגטית שלו, משמש לטיפול במצבי כאב ודיכאון, הוא אנטי ספזמטי, משחרר את הקיבה , נוגד גזים ואנטיספטי. טוב להקלה על שיעול והקררות. יש לו השפעה חיובית על סכרת סוג 2, קינמון הוא אנטי בקטריאלי ומשמש כמחטא רב עוצמה בשילוב עם ציפורן.

  • כמון

    כמון בשמו הלטיני CUMIN SEED הינו צמח תרבותי השייך למשפחת הסוכככיים ופרותיו הנחשבים בטעות לזרעים הינם צמח תבלין בעל תכונות תזונה תרפואיות.
    פעילותו  ממריצה, נוגדת עוויתות ומשככת גזים, לכן הוספת תבלין הכמון בבישול במזונות אשר יוצרים גזים עוזרת בהפגתם והקלת העיכול.
    שימוש בכמון מקל על כאבי ראש עקב בעיות עיכול. באופן מסורתי מקובל לתת כמון לנשים מניקות כדי לעודד יצור חלב הנקה.
    וטרינרים ממליצים על תוספת כמון כדי לעודד את חלב ההנקה גם בבעלי חיים.

  • ציפורן

    ציפורן הוא עץ טרופי ירוק עד, ניצני הפרח הסגור שצורתם מסמר נקטפים ידנית ומיובשים ומשמשים לתבלין. ציפורן יעילה למצבי בחילה, הקאות, גזים במעי.
    מעודד פעילות במערכת העיכול, מסלקת טפילי מעיים, בעלת תכונות אנטיספטיות חזקות מאד, הציפורן הינה תבלין אנטי פטרייתי ומומלצת לטיפול בקנדידה.
    הציפורן מכייחת ומסייעת לסובלים מאסטמה ושיעול. ציפורן מומלצת לטיהור הגוף, מחזקת ומחדדת זיכרון. ציפורן מקנה ריח טוב לגוף ולנפש.

  • אגוז מוסקט

    אגוז מוסקט הינו פרי עץ המוסקטית רייחנית הגדל באינדונזיה ובאיים הקריביים. בטעמו הוא חריף, מריר ובעל ריח ארומטי חזק ומחמם.
    בתכונותיו אגוז המוסקט משפר מיניות ומרגיע, עוזר במצבים של נדודי שינה. עוזר לבעיות במערכת העיכול ובמצבים של גזים, שלשול, בחילות והקאות.

  • הל

    הל נקרא גם קרדמון, הינו צמח תבלין עשבוני ממשפחת הג'ינג'ר. משמש לתיבול מזונות ומשקאות שונים. הטמפרטורה האנרגטית של הל היא חמימה.
    טעמו וריחו מאד דומיננטיים, טעמו חריף. מקורו בדרום הודו וסרי לנקה. הל משמש להקלה בבעיות של גזים, הפרעות עיכול ועוויתות מעיים.
    מונע בחילה הקאות וגיהוקים, נוגד אבני כלייה.

תבלין גרמסלה הודית הוא ארומטי ומעולה לתיבול ולבישול, רצוי מאד להוסיף מהתבלין לקראת סוף הבישול על מנת לשמר את מירב הטעמים והריחות.
בכל מחוז בהודו משתנה יחס המרכיבים של תבלין וככל שיורדים יותר דרומה כל נעשית תערובת תבליני גרמסלה הודית חריפה יותר.
בית הצמחים של חגית הרכיב יחס מרכיבים מאוזן ומעודן ומתאים לחיך הישראלי. גרמסלה הודית ארומטית מבית הצמחים של חגית הוא התבלין שמגיש לך נגיסה מהודו.
גרמסלה הודית איכותית וארומטית באריזת מלחייה שומרת על הטריות ונוחה לשימוש עוד מוצר איכות מבית הצמחים של חגית, בית טבע המעניק טעם לבריאות

באזורים שונים משתמשים בתוספות נוספות של תבלינים לתערובת גרמסלה הודית כגון: פלפל צ'ילי או פלפל שחור, שום, ג'ינג'ר,
שומשום, זרעי חרדל, כורכום, כוסברה, עלי דפנה, כוכבי אניס ושומר. התבלין משמש לתיבול תבשילי אורז, מרקים, תבשילי ירקות ועוד.

מקובל להוסיף את תבלין גרמסלה הודית בסוף הבישול כדי לקבל את מירב הארומה שבתבלין
עוד מוצר איכות נוסף מבית הצמחים של חגית, בית טבע המעניק טעם לבריאות

מוצר זה מומלץ לשימוש על ידי חגית שחף מומחית מדופלמת ל רפואה סינית

 

Print Friendly, PDF & Email
שתף

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “גרמסלה הודית”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצאנו

לחופשה

עד לתאריך 03/05

עד אז תוכלו להזמין כרגיל, אך ההזמנות יסופקו רק לאחר תאריך זה.
תודה על ההבנה

שנדבר? דילוג לתוכן