אורז בסמטי קינואה אדומה ופטריות
אורז בסמטי קינואה אדומה ופטריות
יולי 8, 2016
בוחרים-לחיות-בריא
בוחרים לחיות בריא
אוגוסט 3, 2016
אורז בסמטי קינואה אדומה ופטריות
אורז בסמטי קינואה אדומה ופטריות
יולי 8, 2016
בוחרים-לחיות-בריא
בוחרים לחיות בריא
אוגוסט 3, 2016

מדוע אני תקוע ?

מדוע אני תקוע ?

מדוע אני תקוע היא שאלה הנשאלת רבות על ידי אנשים מתוסכלים שאינם מצליחים ליצור שינוי בכל תחומי החיים, זוגיות ומשפחה, פרנסה, בריאות ועוד. בכל יום אנשים מנסים לנפץ את תקרת הזכוכית מעל ראשם אשר חוסמת בפניהם את האפשרות להתרומם, לצמוח ולהצליח. "פעם הייתי טוב בזה", "בעבר הצלחתי" "למה היום זה לא הולך לי ?" "למה אני לא מצליח להיפטר מהמחלה הזו ? "למצבים אלו ישנם גורמים רבים במישור הרגשי אשר יוצרים חסמים ודפוסי התנהגות כובלים. לעיתים חסמים אלו נוצרו בעבר בעקבות אירוע או חוויה אשר הותירו משקע טראומתי אשר נצרב בזיכרון התאי של הגוף. עם השנים החוויה הופכת לזיכרון קלוש וזניח אולם הזיכרון התאי גרם לשינוי בדפוסי התנהגות, להימנעות מפעולות מסויימות, למצבי חרדה או דיכאון ולאמירות מסתייגות, מונעות ואף מבטלות. עם השנים הופכים דפוסי התנהגות אלו לקבועים כאשר בפועל האדם אינו מודע למניע שמאחורי דפוסי התנהגות אלו. חסימות רגשיות מתעלות את האנרגיות למקומות שבהם מתעוררים תסמיני מחלה, לעיתים מדובר במחלות הקשורות לנפש ולעיתים הם מתבטאים במכאובים ותחלואים פיזיים אשר לעיתים הם חשוכי מרפא. אנשים אינם מפרשים תכונות אופי רבות הנרכשות בחייהם ומקבלים את אורח חייהם כעובדה גמורה.

  • מקרה של כמעט טביעה בים או בבריכה בתקופת הילדות משפיעה גם אחרי עשרות שנים על בוגרים רבים ומונעת מהם לשחות במים    עמוקים כשאין קרקע מוצקה תחת רגליהם.
  •  ילד שאיבד את הוריו בתוך קהל ולו רק לרגע  קצר, בחייו הבוגרים כשהוא הורה לילדים הוא נוהג כלפיהם באותם דפוסי התנהגות של "חרדת נטישה"
  •  אנשים רבים רוצים לעשות שינוי מקצועי אך הם מוצאים את עצמם תקועים וכבולים ואינם מסוגלים ליצור שינוי, לעיתים מצב זה נובע    מדאגה שהיתה להוריהם כי לילד צריך להיות מקצוע ושלחו אותו לרכוש השכלה מקצועית כובלת, והדוגמאות עוד רבות…

שיטת המסע לריפוי ולשחרור נבנתה על ידי מייסדת השיטה ברנדון בייס. עקרונות שיטת טיפול זו היא בעזרת דמיון מודרך וטכניקות פסיכולוגיות נוספות להביא את המטופל למצב רגשי נינוח ולצאת איתו למסע מודרך לאחור עד למפגש עם נקודת הטראומה והקושי מהעבר. על פי רוב המטופלים אינם זוכרים כלל את אותן נקודות קושי. כאשר המטפל והמטופל מזהים נקודה שכזו הם עוצרים ויוצרים תהליך קצר של בירור הנסיבות, מזמינים בעזרת הדמיון את המשתתפים הנוספים שהיו חלק או גורם לאותו אירוע, יחד יוצרים מצב של סליחה ויוצרים בדמיון מצב חדש המשוחרר מאותה טראומה. טכניקות נוספות מקבעות את התודעה המחודשת והמטופל שב להיות נוכח במציאות. התוצאות מורגשות מיד. מטופלים משתחררים בתוך כשעתיים ממטען שנשאו על גבם שנים רבות. מטען זה הכביד על התנהלותם ויכולתם לנווט את חייהם בחופשיות וללא כבלים. כאשר נוצר תהליך הסליחה והריפוי בעזרת דמיון מודרך, נותר אותו מטען מאחור.

מוצרים שמוזכרים במאמר שעשויים לעניין אותך

חגית שחף מטפלת מוסמכת על ידי ארגון המסע העולמי לטיפולי גוף נפש בשיטת המסע
חגית שחף מטפלת מנוסה ובעלת מוניטין רב שנים, בעלת קליניקה מובילה לרפואה סינית, פיתוח וייצור פורמולות צמחי מרפא

שיטה טיפולית זו רכשה לעצמה מוניטין ברחבי העולם כחלק טיפולי לחיילים שפיתחו הלם קרב, לניצולים מאזורי אסון ולנפגעי טראומה. טיפול בשיטת המסע לריפוי ושחרור אומצה על ידי האומות המאוחדות (או"ם) כשיטת טיפול מועדפת לאזורי אסון. טיפול בשיטת המסע נלמדת כיום במוסדות אקדמיים רבים בעולם וגם בארץ. ארגון המסע העולמי בנה תכנית לימודים אקדמית רבת שלבים הכוללת שיטות טיפול רבות ותקופת התמחות ממושכת בארץ ובחו"ל. מטפלים שעמדו בכל השלבים מגיעים לבחינות גמר ובסיומן הם זוכים לתעודת מטפל מוסמך בשיטת המסע. תעודה זו מוכרת במדינות רבות בעולם, (מומלץ למטופלים לבדוק ולאמת קיום תעודת הסמכה עקב התחזות של מטפלים שאינם מוסמכים)

אלפי מטופלים עשו שינוי משמעותי בחייהם תודות לתהליך ריפוי ושחרור, הם פרצו את תקרת הזכוכית וצמחו להישגים, נוצר שינוי בדפוסי חיים וההרמוניה חזרה לחיי המשפחה והזוגיות, מכאובים ותחלואים חלפו כשנוצר תהליך השחרור ואנרגיות החיים חזרו לזרום במסלולים מאוזנים וחסרי מחסומים ופחדים.

למי מתאים הטיפול בשיטת המסע לריפוי ולשחרור ?

  • השיטה מתאימה לכל אדם ולכל גיל,
  • טיפול בשיטת המסע לריפוי ולשחרור לבוגרים
  • טיפולי מסע מיוחדים המותאמים לילדים – המסע לילדים שחרור הפוטנציאל הזוהר  של ילדיכם
  • טיפול אישי וסדנאות להגשמת שפע – הסרת חסמים ומימוש הפוטנציאל
  • טיפול אישי וסדנאות לתקשורת מודעת ומרפאה
  • טיפול אישי וסדנאות לנושאים הנובעים מבעיות אגו ולשינויי בדפוסי חיים

טיפול בשיטת המסע לריפוי ולשחרורטיפול בשיטת המסע לריפוי ולשחרור יכולה לעשות שינויי בחייך !

טלפון  להזמנת מועד לפגישת ייעוץ ולטיפול  03-5753877

אינפו  למידע נוסף כאן או כתבו לנו hagits@hagits.com

Print Friendly, PDF & Email
שתף
שנדבר? דילוג לתוכן